SHJ Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Da jeg skulle prøve å koble den nye pcen til en Samsung flatskjerm (med HDMI kabel) ble skjermoppløsningen helt rar, og jeg kunne ikke se hele skjermen (selv om den var på høyest oppløsning). Jeg har gjort dette før med en laptop, og noe ligenende har ikke skjedd. På laptopen har jeg brukt en annen type kabel (husker ikke hvaslags, men man må ha lydkabel til), så jeg prøvde den. Det kom ikke opp noe bilde, så jeg begynte å prøve meg frem. Jeg tror det siste jeg gjorde var "Dupliser begge skjermer". Så ble det helt svart. Når jeg prøver å skru på PCen nå, så kommer det bilde, men det blir borte etter "Starter Windows". Da er det svart, og jeg kan bare styre musa. Jeg fant heller ikke noe hjelp i booting menyene. Det er det samme på Samsung flatskjermen og Samsung PC skjermen. Det kommer svart bilde med musa på Tven (med HDMI kabel, men ikke med den gamle kabelen) PC-skjermen får det samme, men ikke hvis Pcen er kobla til TVen samtidig. Jeg har en helt ny Packard Bell PC med Windows 7 OS Lenke til kommentar
nefrums Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Hei, Veit ikkje om det har noko for seg, men du kan prøva å trykka "Windows-tast + P" og deretter piltasten til høgre to ganger. Usikker på om du må trykka "Enter" etter piltastane. Lenke til kommentar
SHJ Skrevet 5. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2011 Hei, Veit ikkje om det har noko for seg, men du kan prøva å trykka "Windows-tast + P" og deretter piltasten til høgre to ganger. Usikker på om du må trykka "Enter" etter piltastane. Bare en ting å si: Tusen takk!! Det funka, så nå vet jeg åssen jeg kan løse dette senere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå