Nedward Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Jeg vet ikke hva dere synst om mine, men jeg er spent på å se deres... btw.. dere trenger ikke å fortelle meg at det var et dårligt bilde av X-tina, og det samme gjelder den skjeive streken på kabinettet..." border=0 alt="user posted image" > Lenke til kommentar
Josten Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Bildet vises ikke . Men kan avsløre at jeg er elendig i paint. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 31. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2003 Høyre klikk på den ruta med en X i.. også klikker du på Vis Bilde... Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 da forsvinner boksen, så kommer den tilbake Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Det finnes allerede en slik tråd! opprettet av sosohal! Lenke til kommentar
Term Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Høyre klikk på den ruta med en X i.. også klikker du på Vis Bilde... Hehe den var god. Vises ikke bildet, så er det dårlig link, ikke noe mer Lenke til kommentar
uranus Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Det er ingen vits i å være god i paint syntes jeg. Adobe Photoshop river! Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 det bilde var vææærst! Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Det må være et av de styggeste bildene jeg noensinne har sett! Og, jo! Dere kan få bildet til å vises. Bare åpne linken istedenfor. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Det er ingen vits i å være god i paint syntes jeg. Adobe Photoshop river! hvorfor svarer du i en post om paint da for svarteste nissegomp!? Lenke til kommentar
Josten Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Takker! Fikk det til nå. Synes ikke det var så dårlig jeg. Kunne til og med se på cd-rommen at det var en 52x. Lenke til kommentar
SoW Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Takker! Fikk det til nå. Synes ikke det var så dårlig jeg. Kunne til og med se på cd-rommen at det var en 52x. ja! Lenke til kommentar
SoW Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Edit: Samme posten kom 2ganger.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå