Vargan Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 (endret) Hey, Jeg har nylig bygget ny PC men den oppfører seg litt annerledes enn hva jeg er vandt med. Når jeg trykker på *Power* knappen starter PCn opp, men et par sekunder etterpå skrur den seg selv av. Så enda noen sekunder senere skrur den seg på igjen, uten at jeg rører noe, og booter som normalt. PCn virker helt fint utenom denne sære boot-sekvensen. Er dette normalt? - Vargan EDIT: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1356176 Spennende. Endret 5. juli 2011 av Vargan Lenke til kommentar
Articzz Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 har samme problemet :S bestilte du fra komplett og hva er komponentene dine? venatio er naboen min og jeg vet att han og bestile fra komplett akk som meg Lenke til kommentar
Lami Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 (endret) Sett inn voltagen for minnebrikkene manuellt i BIOS'en. Ellers, ja. Dette er normalt og tar ingen skade. EDIT: Ellers ser jeg ingen grunn til å lage ny tråd når du selv linker til en helt lik en. Endret 5. juli 2011 av Lami Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå