Acherontic Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 (endret) Har bare hatt super basic telefoner de siste årene, og ser nå etter noe nytt med litt fler funksjoner enn sms/ringe osv. Hva jeg skal bruke den til: - GPS/Google maps til å finne fram - Surfe (twitter/facebook for det meste antar jeg) - ikke musikk og film Betaler opp til ca 2000,- Noen gode tips? Har tele2 abonnement, men er ikke låst akkurat nå. Hvilke gode abonnenter er det tilgjengelig der ute som er gunstige for en del surfing? Endret 6. juli 2011 av cyclo Emnetittel forbedret Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 En av telefonene som gir mest mest for penga, er Huawei U8800. Passer fint inn i ditt budsjett: Test fra amobil Lenke til kommentar
Acherontic Skrevet 5. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2011 Thanks! Høres faktisk ut som noe jeg kan gå for det der. Så gjelder det bare å finne et gunstig abonnement som man kan surfe en del med uten at det koster meg en formue Lenke til kommentar
Ruben1987 Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Thanks! Høres faktisk ut som noe jeg kan gå for det der. Så gjelder det bare å finne et gunstig abonnement som man kan surfe en del med uten at det koster meg en formue Og hos Ventelo.no får du U8800 til bare 1069 kroner inkl. frakt og alt: http://shop.ventelo.no/index.php/Portal/section/1/gid/Mobiltelefoner/pid/Huawei Knallkjøp spør du meg! Lenke til kommentar
Acherontic Skrevet 8. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2011 fulgte tipset ditt ruben. ayee, blir gøy å prøve den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå