tarantell Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Hei. Hør min kamerat skryte av seg selv...... "Faren min er dataekspert, og vet du hva han gjorde eller???? Han kjøpte win xp, og "solgte" det ved å instalere windows på andre maskiner på jobben og tjene penger..... vet du hva? vi har tjent 4000 kr siden oktober...." ok, han er datafrik, men det er microsoft også, fordi jeg tror det er noe med "fwk"-serialnummeret (noe med det, ihvertfall), så er det over 10000 som har, og ennå er de ikke "tatt"! Word 2002 f.eks, er det ikke lov til å ha mer en registert datamaskin, og windows er vel bittelitt viktigere enn word vel??? MICROSOFT ER DUMME!!! håper vi kan få en diskusjon på hva dere synes og mener. Hilsen Salah W. Ikke moderator. Lenke til kommentar
Ben Dover Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Tror du skal sette deg litt bedre inn hvordan det fungerer med rettighetsopphav. De fleste programmer har en Cooperative code (store selskaper kode). Denne er ulovelig å bruke hvis man ikke har en avtale om bruk. Det faren til kammeraten din gjøre er fullstendig ulovelig og kan straffes med fengsel. Og ja, du får en slik kode til Word2002 også. Lenke til kommentar
tarantell Skrevet 31. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2003 ja, og det er det jeg snakker om, han gjør noe ulovlig!!! :o Lenke til kommentar
XPUserz Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Skal vi undersøke din maskin å se om det er Warez der? Windows XP er nå billig mot annen programvare som PhotoShop og Delphi/Visual Studio .NET som mange har. En annen ting er de som har flere tusen MP3 filer fordelt på 20 sanger pr CD blir det 9500,- i bare audio! Tror denne burde være under off-topic Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 De fleste programmer har en Cooperative code (store selskaper kode) Corporate heter det, ikke Cooperative (som betyr samarbeid, å samarbeide f.eks. i spill mot data'n - coop mode) Corporate Edition er for enkelhetsskyld slik at administartorer skal slippe å springe rundt mellom alle arbeidsstasjonene for å taste inn en kode når de oppdateret et eller annet system. Åja, det er selvfølgelig rimelig straffbart å selge denne videre... des,OUT! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 masse rart kan du formulere det du skrev litt bedre? Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Les retningslinjene. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg