ReZLA Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 (endret) Hei! Jeg vet for litt siden at jeg klarte å endre farger på de boksene tekstmeldingene stod i. Men nå klarer jeg ikke å huske hvordan jeg endret dette. Kan noen fortelle meg hvordan jeg gjør det:)? Litt vanskelig og forklare. Takk for svar! -Rezla Endret 5. juli 2011 av ReZLA Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 (endret) Først vil jeg si velkommen til forumet. Men til spørsmålet. Om du har den nyeste firmwaren installert, så tror jeg ikke det er noen mulighet til å forandre på fargen der. Om jeg tar feil, så får noen rette på meg . Endret 6. juli 2011 av cyclo Off-topic fjernet Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Du kan også laste ned GO SMS fra markedet. Der kan du legge inn themes, og forandre på det meste. Lenke til kommentar
ReZLA Skrevet 5. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2011 Takk for svar:) Jeg skal prøve apps. Men jeg vet det går ann uten apps også, gjorde det første dagen jeg hadde telefonen:) Men får lete videre! -ReZLA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå