Gå til innhold

USA Visum

Anbefalte innlegg

Jeg har registrert meg på nettet for visumfri innreise til USA. I sommer vil jeg dra litt frem og tilbake mellom flere land, og derfor også ha flere innreiser over en ca to-måneders periode. Må jeg registrere meg på nytt, eventuelt endre noen av opplysningene jeg ga første gang, for hver innreise?

hilsen tom

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har registrert meg på nettet for visumfri innreise til USA. I sommer vil jeg dra litt frem og tilbake mellom flere land, og derfor også ha flere innreiser over en ca to-måneders periode. Må jeg registrere meg på nytt, eventuelt endre noen av opplysningene jeg ga første gang, for hver innreise?

hilsen tom

Hei. Du bor oppdatere adressen din i USA for den forste natta, men ellers skal dette ga greit. Husk at du kan maks vaere 90 dager pr 180 dager.

Lenke til kommentar

hilsen tom

Hei. Du bor oppdatere adressen din i USA for den forste natta, men ellers skal dette ga greit. Husk at du kan maks vaere 90 dager pr 180 dager.

takk skal du ha :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...