Misteltein Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 (endret) Håper dere kan hjelpe meg litt her. Sambuaren min kjøpte Kinect til 35-årsdagen min. Forløpet etter å pakke opp var slik: Satte opp greia, woo woo vi er på tv, holde på med spelet som fulgte med i 5 minutter, og så var det rett tilbake til Bad company 2. Meh. Har sett meg litt rundt på nett, og det einaste som virkar å vere i nærheita av interessant er Child of Eden. Har eg oversett noko, eller er det kanskje stilige ting som kjem i salg snart? Eg likar stort sett skyte/action/rpg type spel. For madammen fins det diverse dansegreier til kinect, så det er uansett ikkje eit heilt bortkasta kjøp, men eg har på følelsen at den i det lange løp kjem til å konkurrere med Wii'en når det gjeld støvsamling... Endret 5. juli 2011 av Misteltein Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 http://lmgtfy.com/?q=best+games+for+kinect Lenke til kommentar
confusus Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Personlig vil jeg anbefale Dance central utrolig gøy å dra frem sammen med noen venner, ellers er jo kinect sports utrolig underholdende, senere i sommer vil Fruit ninja kinect komme, som er grådig kjent på Iphon og Android.. og hold deg oppdatert på Gunstringer fra twisted pixls Lenke til kommentar
Misteltein Skrevet 5. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2011 Får litt raving rabbids-vibber av gunstringer, kanskje det kan bli artig. Takk for tipset. Lenke til kommentar
Long Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Anbefaler Dance Central på det varmeste, selv om dere er bare bittelitt interessert i dansing. Blir særlig gøy å se andre danse! Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Dance Central og Kinect Sports er de jeg anbefaler. For all del styr unna de andre titlene til Kinect, mer bugga gameplay og delay kan man ikke få. Ja ser på deg Joy Ride, Sonic Free Riders osv osv osv. Lenke til kommentar
samco Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 (endret) Wipeout,Fruit ninja, Gunstringer, rise of the nightmares og Child of Eden Og sett opp kinect 3 ganger med forskjellige lys forhold så slipper du delay og andre problemer som kan lett ungåes med kinect .. (for den lærer)Fryktelig enkelt og gjør en utrolig forskjell på kinect (mistanke på mange kjører en out of the box ) Trodde det var common knowlege nå Endret 29. september 2011 av samco Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå