HelloKjersti Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Ønsker ikke videre samarbeid med Team Bondi. Les hele saken Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Har de uttalt seg om dette vil ha konsekvenser for PC versjonen som skal være under utvikling? Jeg regner nesten med det, men er lov å håpe ikke. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 (endret) Her er artikkelen frå Gamesindustry.biz, med epostane som har skapt så mykje furore. Ein må væra registrert for å lese på gi.biz. *snip* - Vennligst hiv teksten inn på Pastebin eller en annen ekstern side. Mange titalls tusen ord gjør forumet veldig vanskelig å lese. - Odesseiron Vel, eg er glad eg ikkje jobbar der. Måtte faktisk le godt då eg las at dei hadde ei personalhåndbok i form av ein Wiki. Greitt med ei personalhåndbok som er lett tilgjengeleg, og lett å endre. Måtte riktignok le, fordi det var så tragisk, og virka så fjernt for meg. Hadde eg komen over ein arbeidsgjevar i Noreg med slike polisar, hadde eg tilkalla arbeidstilsynet snarast. Endret 5. juli 2011 av Odesseiron Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 5. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2011 Til Optimus Trasti og andre, det er gratis å registere seg og ganske kjapt gjort hvis man ønsker å lese epostene selv. Stormwolf: Har ikke hørt noe annet enn at PC-versjonen er under utvikling, så foreløpig kan vi nok anta at den er på vei, Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Etterforskes Spillindustriens vaktbikkje, IGDA, har sag at de mangler en T der Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Brendan McNamera har gått fra å fremstå som en mann med en visjon, til en maktgal idiot. L.A. Noire ville aldri vært det spillet det er uten Rockstar, og uten den markedsføringen ville spillet solgt langt dårligere. Likte L.A. Noire godt, men håper det blir det siste spillet fra den mannen. Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 5. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2011 Etterforskes Spillindustriens vaktbikkje, IGDA, har sag at de mangler en T der Takk for at du passer på. Fikset nå Lenke til kommentar
RoaRawR Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 må seie rockstar hadde veldig mye av æren her, fleste som eg kjenner inkludert meg kjøpte det pågrunn av det var rockstar spill så vi forventet kvalitet som det var, om det ikkje hadde vært rockstar inne i bildet er eg red dikkje villse sett mye av lyset av dagen Lenke til kommentar
zyaN Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 "HelloKjersti" Haha, er det deg, Tor-Steinar? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Formodentlig er det Kjersti Stuestøl? McNamara høres ut som om han har forlatt landjorden for lengst. Visjoner et bra, men LA Noire hadde vært vapourware uten Rockstar. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Har alle glemt at Rockstar fikk tyn for arbeidsforholdene sine i etterkant av Red Dead Redemption? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Er ikke akkurat noe spesielt at det er noenlunde unormale arbeidsforhold i AAA spill. Ikke forvent det er noe annerledes i BioWare o.l Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Nei, men det kan jo hende en av grunnene til at Rockstar nå slipper Team Bondi er for å unngå enda en sammenheng med "slavedrift". Lenke til kommentar
Zlay3rofd0oM- Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 HÆ? Ga dere L.A. Noire 7/10? Jeg er rystet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå