wasco Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Vintermorgen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Rolig, wasco - det er en betaversjon. Men - det låter som om du har funnet bugs, ja. Lenke til kommentar
Terje Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Det er en ting vi ikke har fikset enda; Dersom man kommenterer på bildet rett etter en har lastet det opp så bakes kommentarene inn i førstepost. Klikk på "kommenter i forumet" så ser du Lenke til kommentar
wasco Skrevet 5. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2011 Beklager - jeg er en rastløs sjel :dribble: Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Et meget bra bilde med en flott speiling, Wasco! Det gjorde seg veldig bra med skøyta. Kort arbeidsveg om man også bor i en av de husene vi ser:) Lenke til kommentar
wasco Skrevet 5. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2011 Takk for kommentaren Birger Jeg bor ikke i et av de husene Her står jeg rett ved siden av huset mitt, jeg bor nemlig på denne siden av den lille havna Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Nydelig bilde fra havnen - fint utsnitt og flott speiling. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 5. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2011 Nydelig bilde fra havnen - fint utsnitt og flott speiling. Takk for det Torhild, og velkommen til "nye" Digit Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Kommer til sin rett i full størrelse. Da ser man hvor klokkerent det er. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 5. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2011 Kommer til sin rett i full størrelse. Da ser man hvor klokkerent det er. Jeg er i 100 med tanke på denne fantastiske muligheten vi nå har til å legge ut egne og også å få se andres bilder i full størrelse :yes: Lenke til kommentar
wasco Skrevet 5. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2011 kult bilde Tusen takk Hyggelig at du likte bilde mitt Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Det er en ting vi ikke har fikset enda; Dersom man kommenterer på bildet rett etter en har lastet det opp så bakes kommentarene inn i førstepost. Klikk på "kommenter i forumet" så ser du KORT INNPÅ HER!!!! Ser at dette bildet har 12 kommentarer, men da er jo også svarene regnet med - det er vel ikke riktig? Håper dette også er noe som kan rettes på snart? RAK-ffoto :eek: :eek: Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Et meget vakkert bilde,det var kjekt å dra det opp i stor størelse og se det var like bra. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 6. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2011 Et meget vakkert bilde,det var kjekt å dra det opp i stor størelse og se det var like bra. ..... om ikke enda bedre Takk for kommentaren Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Ser at dette bildet har 12 kommentarer, men da er jo også svarene regnet med - det er vel ikke riktig? Håper dette også er noe som kan rettes på snart? Det er da normal forumtelling, det. Dine svar er jo kommentarer for oss som kommenterer dine bilder. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 6. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2011 (endret) feil Endret 6. juli 2011 av wasco Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg