En som er litt lei Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Når eg brenner så får eg buffer under run og alt lagger noe intenst. Mine specs er: ASUS A7N8X Deluxe AMD XP2500+ Barton 1024mb 3200 Twinmos Plextor 40X WD 120gig 8mb cache Seagate 120gig S-ata 8mb cache ATI 9800 Pro Hvorfor har det begynt å få buffer under run. får ca 169 per gang eg brenner en cd Pleaz hjelp. MvH Dagfinn Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Lagt inn NForce-drivere? Satt IDE-kontrollere til å bruke DMA? (Ikke bare i BIOS, men i devicemanager i Windows også.) Lenke til kommentar
En som er litt lei Skrevet 1. august 2003 Forfatter Del Skrevet 1. august 2003 Får ikke til DMA mode på Plextoren, den vil bare kjøre PIO mode, Hvor finner eg DMA i biosen, fant den ikke ?? Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Står brenneren som master eller slave? Prøv å avinstallere den i enhetsbehandling og installer den igjen ved restart. Den SKAL stå som DMA. Dette er grunnen til at det lagger. Hvilket OS kjører du? Lenke til kommentar
En som er litt lei Skrevet 1. august 2003 Forfatter Del Skrevet 1. august 2003 Kjører XP og den står som master. Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Jeg hadde en SonyDw10a dvd brenner for litt siden. Denne vile også kun stå på PIO mode. Jeg hadde den da som Slave. Det jeg gjorde var å sette den som Master istedetfor. Da ble den "funnet" igjen av WinXP og reinstallert. Da ble den satt til DMA. Jeg vet ikke hvorfor, men du kan jo prøve å rokere på enheten dine dersom du har anledning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå