Joachim_F Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Kan du redde jorden fra klimakatastrofen? Les hele saken Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 4? Haha! Kjenner en frekkas som sikkert ikke kommer til å like det. (Og må huske å kalle Telltale konsollifisert neste gang han nevner Jurassic Park opplegget...enda bedre det.) Men får vel teste New Beginning likevel siden jeg liker grafikken såpass. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Har kjøpt det, men ikke startet på det enda. Håper jeg liker det bedre enn anmelder. Det er i alle fall en annen som liker det bedre her. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Makan.... kanskje spillet må spilles på tysk. Hm... Spillet har fått ganske bra anmeldelser forøvrig, så må prøves! Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 (endret) Nå som jeg er ferdig med spillet så tenker jeg det får en 6er av meg. Mest grafikken som trekker opp, likte den veldig godt. Er enig i at det er mange merkelige (til tider uforståelige, som kikkerten) puzzles. Også animasjonene og oversettelsen var ikke på topp. Kom faktisk over noen tyske setninger der også! Selve pek-og-klikk kontrollene likte jeg ikke. En ting er at det ikke virket mulig å komme ut av en meny som dukker opp når du klikker på noe, irriterende å måtte velge "look at" på et gammelt objekt igjen bare fordi jeg ikke plasserte pekeren nøye nok. I tillegg virket det tregt til tider. Fikk generelt inntrykk av at spillet var ganske uoptimalisert. Skal jo ikke kreve mer ressurser enn TNBT. Synes nesten 6eren min er i overkant raus nå. Men historien hadde iallfall noen frekke øyeblikk. Endret 21. juli 2011 av Godsaker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå