abene Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Vi sender 200 millioner meldinger hver dag. Twitter-bruken eksploderer Lenke til kommentar
Mr Burns Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Vi? Hvem er "vi"? For meg ser det ut til at det stort sett er journalister og mennesker med stort oppmerksomhetsbehov som bruker Twitter... Lenke til kommentar
007CD Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Kan vell også si at det største antallet av vi som aktivt styrer unna bruk av Twitter, Facebook og andre sosiale medier befinner seg her og leser hw.no Personlig bruker jeg hverken Twitter, Facebook eller Google sitt alternativ. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Bruker både Facebook og Twitter, begge til forskjellige bruk egentlig. Blir spennende å se hvordan Google+ gjør det. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Har facebook, twitter, g+ og linkedin. Noen fler jeg trenger da? Lenke til kommentar
Dunsay Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 (endret) Jeg bruker Facebook, Twitter og Google+. Facebook brukes til alt mulig, mens Twitter kun brukes seriøst. G+ har hittil samme bruksområde som Twitter, men det er stort sett fordi jeg kun har lagt til folk fra Twitter på G+. Endret 7. juli 2011 av Dunsay Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå