Gå til innhold

verdens beste sang

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men du sier du blir glad av den? Jeg håper du vet hva den handler om?

Må man vite hva en sang handler om for å bli glad av den? Jeg blir dritglad hver eneste gang jeg hører på Peste Noire's "Dueil Angoisseus", men jeg har ikke peiling på hva den handler om, da fransken min har blitt jævlig rusten med åra. Men jeg kan vedde en del på at lyrikken lyrikken omhandler negativitet på en eller annen måte. Låta er jo heller ikke en låt som låter "happy" og alt det der. Jeg blir bare glad av sangen fordi den er bortimot verdens beste låt, med tidenes beste vokalprestasjon, uavhengig av hva han synger om.

Heia trådstarter! Skal faktisk sjekke ut låta, høhøh. :new_woot:

Lenke til kommentar

Jeg har en tendens til å gjøre folk glade. :cool:

Men neida så joda. Jeg husker at noen likte låte, men husker ikke hvem det var. Men om den posten var ment til meg, noe jeg antar siden du ikke quotet noen, så var det vel deg da. Alltid en fryd og gi bra musikktips til folk, vøtt. Sånt er rimelig greit, selv om jeg ikke helt ser for meg deg være den typen som hører på småråtten black metal. Ehe!?

Endret av OhMyOhMy
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Jeg har en tendens til å gjøre folk glade. :cool:

Men neida så joda. Jeg husker at noen likte låte, men husker ikke hvem det var. Men om den posten var ment til meg, noe jeg antar siden du ikke quotet noen, så var det vel deg da. Alltid en fryd og gi bra musikktips til folk, vøtt. Sånt er rimelig greit, selv om jeg ikke helt ser for meg deg være den typen som hører på småråtten black metal. Ehe!?

Jeg quoter deg nå, så du ikke skal bli forvirret, mehee. Så joda. Det var nok meg det ja. Kongelåt rett og slett.

Lenke til kommentar

Jasså, jasså. Det må jeg si. Blir faktisk litt imponert over deg nå. Og jeg ble bare forvirret fordi jeg ikke så for meg deg som interessert i den typen musikk. Var bare det inntrykket jeg har fått etter min korte stunf her på forumet. :whistle:

Men kult da. Fint det finnes flere enn meg som setter pris på virkelig god musikk. Sånt liker jeg.

Lenke til kommentar

har ikke tenkt over det enda :) bør kansje gjøres :D

vet ikke hvorfor jeg blir så glad av akkurat denne sangen, men det er ett eller annet.

Endret av jaakervik
Lenke til kommentar

vet ikke hvorfor jeg blir så glad av akkurat denne sangen, men det er ett eller annet.

Handler om ei jente som gikk amok med gevær på skolen sin og skjøt og drepte flere personer. Da hun ble spurt om hvorfor hun gjorde det, sa hun "I don't like mondays".

Men bra sang :D

Endret av 2xjohn
Lenke til kommentar

Handler om ei jente som gikk amok med gevær på skolen sin og skjøt og drepte flere personer. Da hun ble spurt om hvorfor hun gjorde det, sa hun "I don't like mondays".

Men bra sang :D

oiida, bra uansett :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...