Quote Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Hei, jeg sitter her litt forvirret. Som dere ser, så tok jeg lærlingplass på førstevalg. Jeg har derimot ikke fått meg lærlingplass, og ønsker nå å ta allmenn påbygging. Tror jeg har takket ja til venteplass, men jeg synes det hele ser litt merkelig ut. Man ser at status på ønske nr 1 er: "under arbeid". Jeg står som nummer 1 på ordinært ventenummer. Er ikke dette litt merkelig? Tror jeg søkte med et snitt på 4.6 (karakterer fra andreåret VG2, jeg er ferdig med VG3 avionikerfaget nå). Er det hele en feil (jeg har opplevd grov feil fra fylkeskommunen ved skolesøknad tidligere), eller er jeg rett og slett satt opp på venteliste? Burde jeg melde fra om at jeg ikke har fått lærlingplass? Jeg fikk et brev om dette i posten, men det var svarfrist 1. august. Takk for alle svar. 1 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 (endret) Jeg ble oppringt av opplæringskontoret om jeg skulle ha lærlingplass til høsten eller gå viderer på skole, når jeg gikk andreåret og søkte både læreplass og andre år vgs på nytt, men de blir sikkert forøyde at du sier det selv og ringer dem. Endret 5. juli 2011 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
Quote Skrevet 5. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2011 De har som sagt sendt meg et brev, men jeg har ikke sendt noe tilbake da fristen var 1. august. Litt merkelig dersom de går ut i fra at jeg har fått - og "diskvalifiserer" meg til skoleplass til høsten. Men skal prøve å ringe inntakskontoret i morgen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå