Kaarerekanraadi Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Etter å ha blitt frastjålet personnummeret, etter innbrudd, ble jeg forsøkt svindlet via bestilling av varer i mitt navn. Sikkert noe som brukere av Freak Forum holder på med, men uansett: Hva gjør jeg nå? Politiet virker ikke særlig interessert , selv om jeg nå har sperret både bankkort og kredittopplysninger. Dårlige greier. Det finnes IP-adresse på bestillinger av varer. Når skal de sette i gang etterforskning? Ja? Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 De har et ansvar. Gjør de det ikke, ring advokaten din. Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 4. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2011 Jeg må først få meg en advokat da, åpenbart. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Men du sier de ikke virker særlig interessert, har du anmeldt det? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Hvorfor tror du det er noen brukere fra freakforum? Lenke til kommentar
Irrasjonell Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 (endret) Må være en svært kjedelig opplevelse. Kanskje dette kan være til hjelp? Endret 8. desember 2011 av A H P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå