Planiar Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Hei. Skal kj0pe nytt hk cpu og ram snart, men lurer litt paa ram'en. Kj0per p4 3ghz/800, og abit ic7 paa anbefaling av www.overklokking.no men.. Har h0rt at det er visse konflikter med Corsair twinx paa P4 baserte systemer, fordi at innstillingene, 2-2-2-5 eller hva ****** det var, er litt for aggressive. Har tenkt paa Corsair TWINX512-3200LL DDR-DIMM 512MB, men er ikke sikker. Noen som kan hjelpe meg? Har ellers ogsaa tenkt aa kj0pe Asetek Waterchill. Beklager for amerikansk tastatur, men EQ tvinger meg til aa bruke det (siden Sony ikke kan patche noe uten aa fucke det opp). Paa forhaand takk [/url] Lenke til kommentar
Planiar Skrevet 31. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2003 Mistankene mine ble iallefall bekreftet, fikk tak i 2 winbond bh-5 brikker, kjører i skrivende stund på 300 fsb 32.. ok, er det rammen jeg burde faa meg? Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 jau Twinmos med Winbond, Geil eller OCZ burde funke ca bra tror jeg Lenke til kommentar
Endre Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Dårlig topic, og det er ikke lov å ha bilde i sigg. Ang. ram, se her. Lenke til kommentar
Planiar Skrevet 1. august 2003 Forfatter Del Skrevet 1. august 2003 Dårlig topic, og det er ikke lov å ha bilde i sigg. Sorry hvis topicet ikke passet hva du liker. Jeg er helt ny paa forumet, vis litt hensyn. Og bildet er fjernet. Takk for linken til ram.[/code] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå