Whispman Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Hei, har hatt litt problemer med Minecraft i det siste, jeg kan ikke dø, uansett om jeg vil det eller ikke. Jeg har hørt om andre som har samme problem etter å ha brukt invedit, som jeg også har brukt. Jeg har også prøvd å reinstallere hele minecraft, men det funket ikke. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Kast diamantrustningen så kanskje det ordner seg.. Lenke til kommentar
Whispman Skrevet 4. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2011 Kast diamantrustningen så kanskje det ordner seg.. Har prøvd... Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Hei, har hatt litt problemer med Minecraft i det siste, jeg kan ikke dø, uansett om jeg vil det eller ikke. Jeg har hørt om andre som har samme problem etter å ha brukt invedit, som jeg også har brukt. Jeg har også prøvd å reinstallere hele minecraft, men det funket ikke. Noen som kan hjelpe? Ja, slike ting pleier å skje når du bruker enkelte "inventory editors". Ikkje bruk noko slikt på saver du virkelig har brukt lang tid på. Lenke til kommentar
SmoothCriminal Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Forferdelig og ikke kunne dø altså Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Egentlig, for da blir spillet dritkjedelig når man ikke er redd for creepers eller zombies lengre..null utfordring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå