Jon83 Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 I det senere har jeg hatt problemer når jeg sitter og spiller, eller bare prøver å skrive noe på nettet. Problemet er litt vanskelig å forklare. Men skal i hvertfall forsøke så godt jeg kan. Når jeg sitter der å spiller så havner jeg helt plutselig i windows igjen, og må klikke på fanen på oppgavelinjen for å komme inn igjen. Dette skjer sånn cirka hvert 2-5 minutt. Og når jeg sitter å skriver noe så forsvinner pluteslig markøren som viser hvor jeg skriver, slik at jeg ikke får skrevet noe får jeg klikker med musa i skrivefeltet. Har prøvd å rense tastaturet litt, prøvd forskjellige usb-porter, noen av de gamle pc-musene jeg har hatt liggende osv. Bruker Windows 7 profesional. Lenke til kommentar
Peachy Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Heisann Istedet for at det er noe problem med tastaturet eller musen din, så kan det godt hende at det er et program som drar deg tilbake til skrivebordet. Forskjellige pop-ups eller notifikasjoner bruker hvertfall å minimere /- ta det jeg holder på med ut av fokus. Først og fremst så ville jeg tatt en virus scan. Etter dette så vil jeg ha sjekket hva som går og surrer i bakgrunnen som kanskje lager disse problemene for deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå