K-Dee Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Hey hey alle sammmen, Etter to måneders pause så kal jeg få fatt på bena og begynne å trene. Litt om meg først: Jeg er en gutt på 20 år som skal studere Psykologi i høst. Da jeg var unge spilte jeg fotball, men interessen dabbet fort fra ettersom jeg flyttet og lagkamerater aldri sendret. Et par år gikk før jeg i ungdomstida ble introdusert for kampsport. Først kung fu, så boksing og til sist Muay Thaiboksing. Jeg drev også med andre olympiske idretter som sprinting osv, men kampsort elsket jeg. I det siste har jeg fattet også interessen for Rugby og vil gjerne fortsette videre med dette. Her er planen for første uke: Mandag Jogging 3 km rygg trening Onsdag Jogging 3 km Bryst Fredag Bein Bilde og et nytt program kommer senere i kveld. Denne uken er det bare å trene lett med enkle øvelser, før jeg begynner med underkropp/overkropp splitt Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Ville trent hver muskelgruppe oftere enn en gang i uken, altså helkroppsprogram eller en annen splitt. F.eks. 5x5 (min favoritt) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå