Gå til innhold

ASUS GeForce GTX 560 eller ASUS GeForce GTX 560Ti?

wil

Anbefalte innlegg

Jeg laget en tråd i "Hjelp til kjøp og salg av PC" først, men det er like greit å lage en her siden at det handler om skjermkort allikevel.

Nå må dere hjelpe meg her. Jeg har lyst til å bestille deler snart. Jeg har det meste klart forsåvidt, men jeg har en liten hindring. Skal bestille skjermkort i samme slengen tror jeg. Problemet mitt er da at jeg sliter med å velge mellom to skjermkort disse to:

ASUS GeForce GTX 560 1GB PhysX CUDA PCI-Express 2.0, "DirectCU II TOP", GDDR5, DVI, native-HDMI, HDCP

Link:

http://www.amentio.n...2/p4032324.html

Og

ASUS GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX CUDA PCI-Express 2.0, "DirectCU II TOP", GDDR5, 2xDVI, native-HDMI, 900MHz

Link:

http://www.amentio.n...2/p3778409.html

Tingen er at Ti kortet ikke er på lager, men det uten Ti er på lager og dessutten er det uten Ti billigere.

Er det noen grunn til å velge Ti kortet fremfor det uten Ti?

Jeg sparer jo tross alt penger på å ta det uten Ti.

Nå blir nok ikke jeg noen hardcore gamer. Ikke enda iallefall. Men jeg regner med at begge kortene er bra på spill eller?

Håper noen har svar.

Hilsen. wil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter en tidligere dårlig erfaring hos Amentio, tok jeg kjangsen for ca 1 uke siden, og bestilte gtx 560 ti twin frozr kortet.

Det kom i posten 2 dager senere.

alt ok.

Virker som de prøver å skjerpe seg og hente seg inn igjen.

Ti kortet fungerer ypperlig til litt spilling i 1920x1080 og koster ikke en arm.

Lenke til kommentar

Takk for svar. Jeg bestilte Rambrikker 7 stykker. Tilsammen 19 GB både DDR 1 og DDR 3 Ram på Fredag den 24.06.11 og på Lørdag den 02.07.11 fikk jeg tekstmelding om at jeg kunne hente pakken på posten. Noe som jeg også gjorde. Betalte med kort på nett, og det gikk, så fint, så.

Var også litt spektisk til Amentio selv om jeg har bestilt fra dem før mener jeg å huske, men det gikk no greit.

Hmmmm. Merkelig at ingen av linkene fungerte. De fungerte ikke hos meg heller nå, når jeg trykka på dem, men dere skjønte hva jeg mente siden at jeg skrev navnet på kortene.

Lenke til kommentar

Sliter rett og slett med å bestemme meg. Det handler jo litt om penger også. Vil jeg bli fornøyd med begge kortene uannsett hva jeg velger?

Ser for meg at maskina blir bra med de delene jeg tenkte jeg skulle bestille snart.

Minnebrikkene har jeg allerede fått, så jeg mangler bare SSD Disk, Hovedkort, CPU og Skjermkort til maskina.

Blir ikke akkurat krevende spill jeg kommer til å spille TROR jeg. Dessutten tror jeg heller ikke at jeg skal kjøre Windows på den PC`en, så.

Så man kan si at maskina nok blir for det meste brukt til chatting, Facebook, Youtube, musikk. Video avspilling, ja. sånn vanlige greier. Også blir det vel å spille Euro Truck Simulator og kanskje German Truck Simulator eller hva jeg finner på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...