truerevo Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Hallo Jeg har et problem. Jeg har et hjemmekino anlegg som består av en Onkyo 608 og en Philips 40PFL5605, samt en bærbar pc. Da jeg først koblet disse sammen fungerte alt smertefritt. Jeg kunne bruke tv-ens fjernkontroll til å justere lyden på anlegget, og når jeg skrudde av TV-en ble også reciveren slått av. Men så koblet jeg tv-en av og tok den med ut for å grille og se på Tour de France. Da jeg skulle koble ting sammen igjen dukket problemene opp. Nå klarer ikke tv-en å bruke anlegget til lyd, og tv- kontrollen fungerer kun på tv-en. Kobler jeg til pc-en kommer det bilde opp på tv-en, men lyd fra BÅDE anlegget og tv-en. Jeg har kontrollert alt av innstillinger, reinstalert tv-en luftet alle kabler og skrudde ting av og på i alle tenkelige rekkefølger. Noen som vet hva som er gale? Lenke til kommentar
truerevo Skrevet 5. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2011 Problem løst. Det bare fant ut at det skulle virke idag... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå