Gå til innhold

Muttern skal ha laptop (surfing)

Anbefalte innlegg

Muttern er lei av å sitte på de gamle stasjonære datan min fra 1950, så hun skal nok kjøpe seg en laptop.

Det eneste hun gjør på den er å spille kabal og surfe på internett stort sett.

Hun er ikke sånn veldig happy for avanserte ting, så bare noe helt enkelt og STABILT er greit.

Hun får panikk om det oppstår feil og slikt, så er det noen som har ett tips på en stabil og levedyktig laptop?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ipad. Det er løsninga. Dritenkel å bruke og så slipper den å lade hele tiden. Dette har slått an på hjemmebane hos meg, og det var etter vi prøvde en minipc. Minipc er mini på alt, inkl kvalitet og brukervennlighet.

Lånte den litt til en meget lite pc-kyndig dame(på 40 år) og hun mestret alt, leste mail, leste nyheter og surfet.

Endret av Mammakamelen
Lenke til kommentar

Tror hun hadde ristet på hodet om hun hadde fått en ipad, dessuten er dette unødvendig mye penger å bruke når hun KUN skal sitte hjemme og surfe på internett og betale regninger.

Det eneste jeg har som krav er at det er en maskin med en historikk som stabil. Hun er vandt til windows på den stasjonære, så hun mestrer det best. Tror ikke jeg har lyst til å kjøpe en mac heller grunnet pris.

HP? Har hørt at 90% av de som har HP ikke akkuratt er strålende fornøyd med dette.

En kompis har hatt en toshiba klumpe laptop i årevis uten at det har skjedd noe feil med den, og disse er jo heller ikke så dyre.

Kunne det vært noe?

Lenke til kommentar

Tror hun hadde ristet på hodet om hun hadde fått en ipad, dessuten er dette unødvendig mye penger å bruke når hun KUN skal sitte hjemme og surfe på internett og betale regninger.

Det eneste jeg har som krav er at det er en maskin med en historikk som stabil. Hun er vandt til windows på den stasjonære, så hun mestrer det best. Tror ikke jeg har lyst til å kjøpe en mac heller grunnet pris.

HP? Har hørt at 90% av de som har HP ikke akkuratt er strålende fornøyd med dette.

En kompis har hatt en toshiba klumpe laptop i årevis uten at det har skjedd noe feil med den, og disse er jo heller ikke så dyre.

Kunne det vært noe?

"Mutter"-pc!

http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=610133

Stor skjerm med god oppløsning, og kraftig nok i massevis til enkel bruk... :)

Lenke til kommentar

4500 kroner er for mye å bruke når hun KUN skal inn på nettet og surfe og betale regninger med den syntes jeg da. Trenger jo ikke HD og slikt for dette? :p

Kanskje det beste bare er å finne noe på finn.no men liker egentlig ikke kjøpe data derifra grunnet at man ikke får en god historikk på den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...