Gå til innhold

Hvor mye plass trenger Windows partisjonen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg selv kjører 4 for øyeblikket - med en page fil på 1,2GB.

10 er overdrevet. Spill installerer du på en annen partisjon. My documents flytter du også over på en annen partisjon. (temp mappen til CD-brenningsfunksjonen kan du også flytte).

Jeg foreslår 5GB :woot:

Jeg har erfart at det går fint - har brukt windows paritsjoner på 4-5GB i flere år, og har aldri hatt problemer med for lite plass. Er jo omtrent bare office som tar plass av programmer (400MB tar 2003).

Lenke til kommentar

Det er veldig mange programmer (spesielt de fra Microsoft) som legger litt av hvert inn i c:windows, c:windowssystem og lignende på windows-disken.

Som det er nevn så går det an å flytte My Documents og Temporary Internet Files til annet enn windows disken, men vil du egentlig at alt det rotet skal legges på mer enn en disk?

jeg støtter han som mener 10GB. Windows vokser litt hver eneste gang MS legger inn en ny bug-fix. like greit å ha god plass

Lenke til kommentar

Som det er nevn så går det an å flytte My Documents og Temporary Internet Files til annet enn windows disken, men vil du egentlig at alt det rotet skal legges på mer enn en disk?

Hvem vil ikke flytte my documents til en annen disk? Jeg har vertfall mye der som jeg ikke vil at skal gå tapt ved en formatering.

Selv har jeg en windows partisjon på 3gb og klarere meg veldig fint med det :) Men må legge til at jeg innstalerer alt av programmer/spill på en egen partisjon.

Bruker windows xp pro.

Synes 5gb høres fornuftig ut :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...