Flakkmeister Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Jeg har fått skikkelig hekta etter at jeg kjøpte dette spillet, det er jo GENIALT!! Men jeg opplever til min store skuffelse at jeg ikke får sett VIDEOENE i spillet! Jeg får lyd og alt, men ikke bilde! Det er jo en fordel å få med seg dem kanskje!? Finnes det en patch eller fix eller no for dette? Hvis dette hjelper, så har jeg følgende specs: XP2400+ 512MBRAM POV GF4 Ti4200XP Abit NF-7S Windows XP Pro norsk (for øyeblikket) <-- kan det ha noe med det å gjøre? Kameratene mine kjører engelsk xp og får videoer og alt greit inn. Pleier å gjøre det jeg og, men tester for øyeblikket ut den norske versjonen Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 er det videoer?? :o eneste videoene jeg husker å ha sett er intromovies Edit: ...og den når man starter nytt spill Lenke til kommentar
Arntfinn Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 det er video når du handler på den røde lanterne og når du svømmer laaangt til havs. mer vil jeg ikke si Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 "handler"? De er da mennesker som må behandles med respekt! Selv om yrket er en smule spesielt Menmen.. hadde glemt den videoen ja.. og har ikke svømt så langt at det ble noe video utav det 8) Lenke til kommentar
Arntfinn Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 hvis du går til paladin-båten, og svømmer utover langs kysten, behøver du ikke svømme så langt som den andre veien Lenke til kommentar
Ellusion Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Høres ut som problemer med DirectX? Kanskje oppdatere til seneste hvis du ikke har gjort det. Ellers mangler det kanskje noe et sted - har du mye film/lyd codex'er installert? G2 bruker Bink, så kanskje det hjelper å installere Bink direkte på maskinen for eventuelt å få på plass alle visningskomponentene hvis det er noe som mangler. Se RAD Game Tools - http://www.radgametools.com og evt. http://www.radgametools.com/down/bink/radtools.exe (1.2mb, programmet for å kjøre bink video) Med dette installert kan du faktisk bare kjøre videone direkte ved å laste .bik filene du finner i /_work/data/video Av videoer som dukker opp inne i spillet utenom intro og extro har du 'Fishfood', 'Lovescene', 'Dragonattack', 'Orcattack', og 'Ship' - uten å si for mye =) Cheers, Ellusion Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 1. august 2003 Forfatter Del Skrevet 1. august 2003 Takk skal du ha! Skal prøve den Bink greia! Hat for øyeblikket directx9 installert og ingen videocodecs pga nyinstallert windows Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 DET ER oFTE pIRAT KOPIER SOM ER UTEN VIDEOER!.... *HINT* Men hvem bryr seg! Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 12. august 2003 Forfatter Del Skrevet 12. august 2003 Har faktisk kjøpt originalen tenk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå