Straydog Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Hei. Jeg har fått tilbudt jobb i et vekterfirma hvor jeg skal jobbe som mobilvekter på natters tid. Det er 10-timers vakter. Finnes det et regulativ som fastsetter lønnsrammer for slike jobber? Hva bør jeg kunne forvente å kunne få som timeslønn? Lenke til kommentar
Atlanterhavet Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Hei. Jeg har fått tilbudt jobb i et vekterfirma hvor jeg skal jobbe som mobilvekter på natters tid. Det er 10-timers vakter. Finnes det et regulativ som fastsetter lønnsrammer for slike jobber? Hva bør jeg kunne forvente å kunne få som timeslønn? I Noreg er løna som prinsipp 100 % ein avtalesak mellom arbeidsgjevar og arbeidstakar. Frå dette prinsippet er det to unnatak. 1) Utanlands arbeidskraft i byggebransjen, kor det er vedteke ei minstelønn. 2) Fagorganiserte i ein organisasjon kor fagorganisasjonen greier å overtyda/overtala/pressa arbeidsgjevar til å inngå ein tariffavtale med organisasjonen har løn etter denne avtalen. Kva du bør kunna "forvente å få" avgjer du altså 100 % sjølv. Er arbeidsgjevar i prinsipp interessert i deg som arbeidskraft (og du i han som arbeidsgjevar) vert det tilsetjing om dine forventningar er lågare enn/like arbeidsgjevar sine forventningar. Ellers vert du aldri tilsett. SÅ enkelt er det spelet. Å spørja kva ein kan venta i løn er som å spørja ein seljar kan han venta i pris for vara si. Ein skikkeleg seljar "ventar ikkje" slikt! Ein skikkeleg seljar SET ein pris på vara han har å by kjøpar, han spør ikkje kjøpar kva han kan tenkja seg å gje for henne! 1 Lenke til kommentar
what_no2000 Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Hei. Jeg har fått tilbudt jobb i et vekterfirma hvor jeg skal jobbe som mobilvekter på natters tid. Det er 10-timers vakter. Finnes det et regulativ som fastsetter lønnsrammer for slike jobber? Hva bør jeg kunne forvente å kunne få som timeslønn? Vekteroverenskomsten kan være til hjelp: http://www.nhoservice.no/getfile.php/Filer/Juridiske%20dokumenter/Overenskomster/Vekteroverenskomst%202010-2012.pdf 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå