Gå til innhold

Sommerjobb , - hva har man krav på av lønn?

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har fått tilbudt jobb i et vekterfirma hvor jeg skal jobbe som mobilvekter på natters tid. Det er 10-timers vakter.

Finnes det et regulativ som fastsetter lønnsrammer for slike jobber?

Hva bør jeg kunne forvente å kunne få som timeslønn?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

Jeg har fått tilbudt jobb i et vekterfirma hvor jeg skal jobbe som mobilvekter på natters tid. Det er 10-timers vakter.

I Noreg er løna som prinsipp 100 % ein avtalesak mellom arbeidsgjevar og arbeidstakar. Frå dette prinsippet er det to unnatak. 1) Utanlands arbeidskraft i byggebransjen, kor det er vedteke ei minstelønn. 2) Fagorganiserte i ein organisasjon kor fagorganisasjonen greier å overtyda/overtala/pressa arbeidsgjevar til å inngå ein tariffavtale med organisasjonen har løn etter denne avtalen.

Kva du bør kunna "forvente å få" avgjer du altså 100 % sjølv. Er arbeidsgjevar i prinsipp interessert i deg som arbeidskraft (og du i han som arbeidsgjevar) vert det tilsetjing om dine forventningar er lågare enn/like arbeidsgjevar sine forventningar. Ellers vert du aldri tilsett. SÅ enkelt er det spelet. Å spørja kva ein kan venta i løn er som å spørja ein seljar kan han venta i pris for vara si. Ein skikkeleg seljar "ventar ikkje" slikt! Ein skikkeleg seljar SET ein pris på vara han har å by kjøpar, han spør ikkje kjøpar kva han kan tenkja seg å gje for henne!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hei.

Vekteroverenskomsten kan være til hjelp: http://www.nhoservice.no/getfile.php/Filer/Juridiske%20dokumenter/Overenskomster/Vekteroverenskomst%202010-2012.pdf

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...