Gå til innhold

BK Nakensnegle


Anbefalte innlegg

Kjør på og slakt dette bildet :)

Tok dette på ett av verdens beste dykke-steder, syntes selv at bildet ble ganske bra...

har kun fjernet litt støy på bildet, ellers er det uredigert. Usikker på hva jeg evt. kan forbedre på bildet...

 

Det er forresten en nakensnegle.

 

post-27317-0-39511800-1309877240_thumb.jpg

 

edit: fikset så vidt på bildet

Endret av aklla
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skapningen går litt i ett med bakgrunnen så det vil hjelpe å gjøre de mørkeste områdene lysere. Bildet er også veldig midtstilt, prøv å beskjære mindre på venste side hvis det er mer å gå på, alternativt beskjær mer på de andre sidene.

 

Skarpheten er ikke god og bildet er veldig mørkt. Så en del tekniske ting som kan forbedres men motivet og farvene er flotte.

Lenke til kommentar

Sliter med å gjøre de mørkeste områdene lyse og samtidig beholde brukbare farger på resten av bildet.

Har i utgangspunktet ingenting å gå på noen steder, men det er jo bare svart, så det er enkelt å utvide det :)

 

Ang skarpheten, det går ikke frem fra bildet, men det er tatt inne i ett skips-vrak fra 2. verdenskrig, med minimalt med plass til å navigere samt nærmest 0 natturlig lys.

Om man samtidig legger til at jeg ikke hadde noe å holde meg fast i så er det ikke optimale forhold for fotografering :p

Har også kun intern-blits på S95 som lyskilde, muligens også litt strølys fra en lykt.

Lenke til kommentar

Kjempe bilde, har flere slike selv men har aldri fått frem dramatikken slik som du. Har alltid hatt formye lys. At dette er i vrak ,med alle hensyn og ta,så har du fått til noe bra.kanskje ikke topp men du har ikke tiden for deg det skal en del flaks til for å treffe på et el. ti bilder,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...