Kristian86 Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Lover hyggelig batteritid og fin vekt. Slipper fargerik 14-tommer Lenke til kommentar
p3lim Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Tittel og informasjon stemmer ikke, modellnummerene er forskjellige Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Z9Cy2AAy Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 jeg må si jeg ikke er glad i beskyttelseslokk for porter. Det trekker definitivt i minus for min del. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Alt for lav skjermoppløsning til å være verdt noe Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 beskyttelses lokk er bra. jeg mista min i gulvet engang og den virket fint ja men pcen min manglet beskyttelses lokk for portene og noen ble herpa i fallet. jeg er helt sikker på at de fleste portene hadde vært hele om de hadde lokk da jeg mistet den. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 For lav oppløsning. Hvorfor ikke 4GB RAM??? Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 For lav oppløsning. Hvorfor ikke 4GB RAM??? 32 bit OS. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 For lav oppløsning. Hvorfor ikke 4GB RAM??? 32 bit OS. WTF. 32 Bit burde blitt avsluttet med overgangen til Windows Vista. Det er helt fantastisk at det er så få 64-bit programmer å oppdrive Lenke til kommentar
Eliah Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Og jammen kommer den med Blue Ray, er det MSI sin utgave av Blu-Ray eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå