Gå til innhold

iPad runder 100 000 apps


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Det virker som om å utvikle vanlige programmer for honeycomb er vanskelig på grunn av alle skjermstørrelsene og oppløsningene, men spill er lett fordi de kan bruke unity for å porte det og få nesten den samme opplevelsen på 2.x og 3.x som på iOS.

Lenke til kommentar

Alle som er interessert i dette spørsmålet bør gjøre to ting:

(i) ta en titt i Xcode og se hvor strømlinjeformet Apple har lagt opp banen for utviklere

(ii) sette seg inn i (ivrige*) Android-brukeres betalingsvilje og kjøpevaner

 

*Med «iver» her mener jeg egentlig alle som er noenlunde interessert i å bruke telefonen til mer enn tekstmeldinger; svært mange rimelige Android-enheter er solgt nettopp på grunn av prisen – det blir urealistisk å tro at disse skal ha samme konsumprofil som de som kjøper langt dyrere enheter.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...