HelloKjersti Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Det er langt fra sikkert at E3-demoen viser hvordan det Wii U-spillet blir. Les hele saken Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Da kan man vel strengt tatt bare ta det som en selvfølge at neste Zelda ikke kommer til å være noe ala det man så i videoen. Trist Lenke til kommentar
Alyosha Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Omg, da er ikke alt tapt. Hurra for sci-fi Zelda med kubistisk grafikk! Lenke til kommentar
Oberlai Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Husker det godt ja, var mange som ble skuffet over WW etter de første bildene, men så viste det seg jo til slutt å være et av verdens desidert beste spill. Når det gjelder Zelda til U så kan det glatt bli 2 år til, tenker ikke så mye på det i grunn, nå er det Skyward først Og jeg er ikke det minste bekymret, det blir knallspill begge to! Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Hmm, gledet meg litt til Zelda HD da. Lenke til kommentar
DanielVikan Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 jeg synes cel shade grafikken var ganske bra og interesang jeg. windwaker var et av yndlings spillene mine Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 (endret) Dette kom faktisk ikke som ett sjokk. Jeg har overhodet ingen optimisme til over for Wii U, rett og slett. Fikk meg nylig en 3DS, og håper den kan bli brukt til mer enn ett spill (OOT) i det minste. Endret 4. juli 2011 av Mala Lenke til kommentar
TheAngryVideoGameNerd Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 faen... Faen.... Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Men, hva er poenget av Nintendo da og kaste seg på grafikktoget om de ikke gidder og gjøre det skikkelig? Skaper jo bare falske forventninger og skuffelser. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Personlig så synes jeg at demoen faktisk var av lavere kvalitet enn det man kunne forvente ut i fra hardware-spesifikasjonene. Videre så er jeg så absolutt ikke fremmed for at de lager et spill i samme stil som WW, da det i mine øyne er det nest beste spillet i serien (samt det som har tålt tidens tann nest best). Lenke til kommentar
RoaRawR Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 dette kom da ikkje som ein bombe ....det er jo trossalt nintendo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå