TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Har satt inn nytt hk, minne og cpu kjøler. Når jeg startet den fikk jeg se bios bilde deretter slo pc-en seg av. Nå får jeg ikke mere liv i pc-en min. Hva kan være galt? Lenke til kommentar
Seisi Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Sjekk at hovedstrømkabelen sitter ordentlig i hovedkortet, og har du husket å feste avstandsskruer fra HKet til kabinettet? om du har glemt dette kan HKet kortsluttes. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Sjekk også kjøleribbe for CPU (riktig montert + kjølepasta). Lenke til kommentar
TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 4. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2011 (endret) Har satt inn flere avstandsskruerog satt alt på plass igjen. Trykker på startknappen på pc-en, INGENTING SKJER:((((((((((((((((((((((((((((((((((( Endret 5. juli 2011 av TarzanIUnderbuksa2 Lenke til kommentar
TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 5. august 2011 Forfatter Del Skrevet 5. august 2011 Det viste seg at det var noe feil på bios-en på hovedkortet. Har nå fått nytt hk. Maskinen virker som den skal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå