iChristian Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Du ser spøkelser på høylys dag... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 (endret) Dette fra samme person som mener blodtørstige innendørselefanter styrer verden? (*kniis*). Må innrømme at jeg har lurt på det samme om både Assange og Strauss-Kahn. Det er veldig enkelt å felle mennesker med falske voldtektstiltaler. Det er ofte han sa/hun sa saker, og stigma de fører med seg ødelegger utover de rettslige følgene om de så skulle bli frifunnet. m.a.o. en meget effektiv måte å begå karaktermord. Endret 5. juli 2011 av MrLee 1 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Hvis du har lest tråden ordentlig så er det ikke innendørselefanter, men vampyrer, og de finnes, bevisene er overalt rundt deg og det har jeg dokumentert grundig Det er enkelt å begå karaktermord, men denne tråden setter som en forutsetning at det faktisk er planlagt, av noen andre enn den aktuelle kvinnen... Lenke til kommentar
Lime Canes Skrevet 5. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2011 (endret) Ja, jeg tror den aktuelle kvinnen bare er en viktig brikke i et spill. Det kunne vært en hvilken som helst kvinne. Ville ikke overrasket meg om hun pr. nu fråtser i dollar. Endret 5. juli 2011 av Magnusjs Lenke til kommentar
Lime Canes Skrevet 5. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2011 (endret) En interessant artikkel om saken, som forteller at Strauss-Kahn var i ferd med å overlevere en dokumentasjon på at gullet i Fort Knox hadde forsvunnet da han ble arrestert. Den andre mannen involvert, en egyptisk banksjef, ble også arrestert for voldtekt på samme tid som DSK. Merkelig... Endret 5. juli 2011 av Magnusjs Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Den artikkelen påstår at DSK spurt CIA, og at CIA fortalte ham at gullet var borte. Jeg vet ikke hva slags oppfatning folk flest har av CIA her, men jeg tror neppe de jobber for IMF mot den amerikanske regjeringen... Geir Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Den artikkelen påstår at DSK spurt CIA, og at CIA fortalte ham at gullet var borte. Jeg vet ikke hva slags oppfatning folk flest har av CIA her, men jeg tror neppe de jobber for IMF mot den amerikanske regjeringen... Geir Kan ha vært en varsler i CIA, men virker litt rart ja. Lenke til kommentar
Kubin Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Aner ikke om det er hold i dette ( under her ). Kanskje noen her vet? "According to media reports, the 32-year-old Guinean Sofitel housemaid received the modest sum of 100,000 dollars paid into her bank account. The New York Times acknowledges the payment but fails to analyze the source of these payments." http://www.globalresearch.ca/index.php?context=viewArticle&code=CHO20110706&articleId=25533 Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Aner ikke om det er hold i dette ( under her ). Kanskje noen her vet? "According to media reports, the 32-year-old Guinean Sofitel housemaid received the modest sum of 100,000 dollars paid into her bank account. The New York Times acknowledges the payment but fails to analyze the source of these payments." http://www.globalresearch.ca/index.php?context=viewArticle&code=CHO20110706&articleId=25533 Penger som kom bl.a. fra hennes såkalte boyfriend som sitter i fengsel: "He is among a number of individuals who made multiple cash deposits, totaling around $100,000, into the woman’s bank account over the last two years. The deposits were made in Arizona, Georgia, New York and Pennsylvania." Men istedet for å se på dette som narko-penger, så antyder artikkelforfatteren (ref. link) at "noen" har drevet med overføring av disse pengene inn på denne kontoen i 2 år med sikte på å felle DSK? Han spør videre hvorfor hun jobbet som 'maid' hvis hun hadde 100000$ i banken. Hans svar peker vel mot at den eneste grunnen er hennes angivelige deltagelse i komplottet mot DSK, men en enklere forklaring er vel heller at det ikke var hennes penger ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå