Gå til innhold

Chrome øker betraktelig

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Såvidt jeg er i stand til å observere, er mange av de som liker Opera best personer som jevnlig bruker fire eller flere nettlesere. Så da passer hverken fanboys eller trangsynte. Men evangelister passer nok ganske bra.

Standarder for CSS og HTML-validering ville ikke hatt en sjans i havet uten evangelister.

That said, er jeg ganske i mot evangelister generelt, så jeg håper at alle Opera-brukere fortsetter på å være åpne på at deres valg ikke trenger være riktig for alle andre.

Lenke til kommentar

Kan gi en grunn til at jeg ikke liker de andre:

Explorer: Treigt...

Chrome: Blir irritert av alle de oversettelses greiene...

Firefox: Føler det kommer oppdateringerheletiden som bruker alt for lang tid. Og liker ikke den røde korrigeringsskriften.

SafarI: Apple! :(

Opera: Raskt bra design og alt de andre ikke har ;)

Lenke til kommentar

Firefox: Føler det kommer oppdateringerheletiden som bruker alt for lang tid. Og liker ikke den røde korrigeringsskriften.

Explorer: IE9 er like rask som de andre.

Chrome: Er bare å huke bort valget under instillinger.

Firefox & Safari: Enig

Opera: Liker opera mini.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Eg skjønar faktisk ikkje kvifor folk vel Chrome framfor Opera.

Jeg velger Google Chrome fordi den er rask, og den er best hvis du er på hytta med mobilt bredbånd og bare får inn Telenors 2G. I tillegg er den minimalistisk, og laster inn sider raskere enn Opera, som bruker år på å laste inn sider som f.eks Facebook.

Chrome ruler! :w00t:

Lenke til kommentar

Her er mine grunner til at jeg velger Chrome:

Safari: Apple! :(((((

Opera: Tregt...

Firefox: Rask, men mye "dilldall"

Chrome: Rask, integrert søkemotor i adresselinjen, automatiske oversettelser hvis man vil, bra instillings-meny.

Chrome!!!! :w00t::w00t::w00t::w00t::w00t::w00t: !!!

Lenke til kommentar

Safari for Windows er (eller har vært, lenge siden jeg testet) for eksempel en dårlig nettleser. Har ikke testet Safari for Mac så den kan være knallgod for alt jeg vet.

Internet Explorer har blitt mye bedre de siste årene og er nok god nok på mange måter, FireFox har muligens blitt litt dårligere men er god nok, Opera og Chrome er gode (men ikke på alt) så strengt tatt har vi en helt annen situasjon enn da det var to nettlesere å velge mellom, og hver av dem hadde egne funksjoner den andre ikke støttet.

Layers vs Iframes, f.eks.

Endret av tommyb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...