Gå til innhold

Se brukernes junibilder

Anbefalte innlegg

Hvis vi nå har fått en ny bildekritikktjeneste så burde jo Akam laget en sak om det. Jeg klarte for eksempel ikke å logge meg inn der med min eksisterende forumkonto.

Prøvde du å logge inn med epost-adressen din? brukernavn virker ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis vi nå har fått en ny bildekritikktjeneste så burde jo Akam laget en sak om det. Jeg klarte for eksempel ikke å logge meg inn der med min eksisterende forumkonto.

Prøvde du å logge inn med epost-adressen din? brukernavn virker ikke.

Nei, kanskje jeg skal prøve det.

:)

Edit: Jeg prøvde men det fungerte ikke det heller. Jeg får heller konsentrere meg om de systemene jeg får betalt for å teste og prøve dette senere en gang.

Endret av bareanton
Lenke til kommentar

Edit: Jeg prøvde men det fungerte ikke det heller. Jeg får heller konsentrere meg om de systemene jeg får betalt for å teste og prøve dette senere en gang.

Sjekk profilen, og se om du har registrert deg på den epost-adressen du tror du har brukt ;)

Skal vi jobbe også, nå da :hmm:

Lenke til kommentar

Sjekk profilen, og se om du har registrert deg på den epost-adressen du tror du har brukt ;)

Skal vi jobbe også, nå da :hmm:

Ja, noen av oss må jo holde hjulene i gang. Så sett i gang Tom.

Lenke til kommentar

Når det gjelder hjertesukket så burde vi vurdere om dette skal bli en del av førsteposten i månedstrådene. Kanskje en kort enkel forklaring på hva som er optimalt eller en opplisting av hvilke tekniske årsaker som automatisk diskvalifiserer et bilde.

Jeg skal notere meg det i margen. Skal endre litt andre ting i teksten også - men det blir først i august tråden.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...