simeonchris Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 (endret) Hei, har ett par Rockford høytalere liggende og tenkte å koble de i bilen fordi det er så dårlig lyd i de orginale. Men, problemet er når jeg tok av panelet og alt så jeg det var en strømkabel fast i høytalerne. Hvor skal den kobles når det ikke er strøm "input?" i de nye høytalerne mine? Fant bilde på nett, som dere ser så skal det kobles strøm midt mellom de 2 ledningene. Endret 4. juli 2011 av simeonchris Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Ser ingen delefilter på den Blaupunkten, så antar det er komponentsett. Neppe strøm inn på den pluggen, heller utgang til diskant lenger opp på døra. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Du skal ikke ha noe strøm inn der nei... Er det coax høyttalere du skal ha inn nå, så bare bytter du ut blaupunkten som står der, og er det sånn at du har diskant lenger opp, så kobler du bare diskantene sammen med RF høyttalerene, bare å klippe av kontakten Når det er sagt, så er det ikke sikkert du vil få noe bedre lyd med de RF høyttalerene enn det du har nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå