Novec Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Vår kjære redaktør (dvs. meg...) skal begynne et nytt og bedre liv som NTNU-student, men den hybelavtalen jeg hadde skar seg med glans. Derfor spørger jeg eder - er det noen som har en hybel/liten leilighet ikke så langt fra Gløshaugen, eller kjenner til noen som har det? Kravene er bredbånd/mulighet for bredbånd, minimum 10kvm soverom +kjøkken og bad (evt. delt) og max pris på 4000 inkl. strøm. Tips som fører til oppklaring av saken belønnes med hardware. ;-) Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Hei å velkommen til trondheim,håper du får det fint.Jeg vet ikke om noe tak over hodet til deg,men har du sjekket www.hybel.no?Her er noe som ogås kan hjelpe? http://www.bolignorge.no/trondheim3300.shtml http://www.ssb.no/fob/kommunehefte/1601/fo..._1601_tekst.pdf Lykke til videre :wink: Lenke til kommentar
wazzza Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Bor i tromsæ så jeg ikke noe særlig med kontakter i trondheim. Jeg er frekk nok som spør? Hvordan klarte leieavtalen å skjære seg?? Lenke til kommentar
Novec Skrevet 9. august 2003 Forfatter Del Skrevet 9. august 2003 Tja... Nå sitter jeg på Samfundet med øl til studentpris, men fortsatt uten tak over hodet. Noen tips sånn helt på tampen? Lenke til kommentar
ddd-king Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 velkommen til NTNU. Hva skal du begynne på? TIPS 1: start med øvingene med en gang. Ikke vent, fordi du får ikke gjort dem senere... :wink: Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Vet desverre ikke om noe ledig jeg heller. Det er ganske trangt om hybel-markedet akkurat ved semesterstart. Hørte forresten om at en del studenter uten plass å bo fikk lov til å sove i kristiansten festning noen dager: Aner ikke hvor bra det er å sove der eller hvor mange det er der. Sikkert en del snorking. Ellers så er det bare å høre med kjente om du får lov til å sove der. (Interrail-cafe'en på samfundet stenger vel i disse dager) Lenke til kommentar
ddd-king Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 hybelnaboen min flytta ut i går da. Men da kommer det nok en annen, for det er ikke så lett å få plass her på Karinelund :-) Du kan få sove i sykkelboden vår til 500kr/natta :-D Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Sjekk her. I hvertfall tak over hodet. Ellers er dette og dette noen plasser å lete på. NB. Det er i denne tida det er umulig å få tak i de beste hyblene, og det er en del useriøse elendige tilbud ute og går. Bare prøv å unngå de værste fellene og finn noe middels ok. Lenke til kommentar
Kstef Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Har du snakket med samskipnaden i trondheim? Hvis de sier at der er lange ventelister, og det blir lenge til du får hybel, så er det bare bull! Sett deg på venteliste på f.eks steinan studentby, og du har hybel på noen uker. 10-100 Mbit internett for 120 kr mnd, bra standard på hybler, egen studentpub. Søk på steinan småhus, da deler du kjøkken med fire stk og har hybel på 19 kvm, til en ok pris. Det private leiemarkedet i trheim er skikkelig ille!! Mye pga samskipnadens årlige uttalelser om boligkrise... Lenke til kommentar
Zolo Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 der er kansje plass her men berre i 2-3 dager. Han eg deler hybel med flytter ut i morgen. Så kommer det en ny på tirsdag trur eg. Kan høre med dei som eg leier hos om tiden hvis du trenger en plass, mens du lette etter hybel Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Du kan prøve Falkenborg studentby på Tlf 73 91 51 88. Lenke til kommentar
Novec Skrevet 25. august 2003 Forfatter Del Skrevet 25. august 2003 Nå har jeg endelig flytta inn i et digert hus sammen med fem andre gale studenter, i Osloveien 114. Et godt stykke å gå, men sentralt nok med sykkel. Uansett genialt med digert hus med bare studenter! Takk for all hjelp! Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Her finner jeg strøkent tak over hodet og så finner du noe selv?? heh? jeg har venta i ukesvis på flette nye datadeler i postkassa mi... Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Nå har jeg endelig flytta inn i et digert hus sammen med fem andre gale studenter, i Osloveien 114. Et godt stykke å gå, men sentralt nok med sykkel. Uansett genialt med digert hus med bare studenter! Takk for all hjelp! Jeg flytter også til trondheim den 1. okt. Tror du bor ganske nærme meg vis du bor i oslo veien. Et steinkast eller.no Lenke til kommentar
Novec Skrevet 17. september 2003 Forfatter Del Skrevet 17. september 2003 Life's a bitch, aurstad :-) Du overlever nok uten å ha et svin som meg i nærheten også... Lenke til kommentar
arciryon Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Nå har jeg endelig flytta inn i et digert hus sammen med fem andre gale studenter, i Osloveien 114. Et godt stykke å gå, men sentralt nok med sykkel. Uansett genialt med digert hus med bare studenter! haha sier du det? Der bodde jeg i over et år. Kul kåk, fant på mye sprell. La igjen litt ved til dere Lenke til kommentar
Novec Skrevet 17. september 2003 Forfatter Del Skrevet 17. september 2003 Hehe. Joda, vi kommer nok til å følge opp med mer enn nok sprell der sjøl. Takk for veden forresten, den kommer godt med i vinter! Hvis noen andre i Trondheimsområdet har mye ved til overs er det bare å si fra ;-) Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 grattis med ny bule novec! (no offence) etter 2 mdr på vidregående med nesten 4 timer skolebuss hver dag, blir det nok hybel på meg også.. me gleder med ille! synd vi ikke møtes da.. ntnu er hakket for ille for meg, men me får sjau.. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Hehe. Joda, vi kommer nok til å følge opp med mer enn nok sprell der sjøl. Takk for veden forresten, den kommer godt med i vinter! Hvis noen andre i Trondheimsområdet har mye ved til overs er det bare å si fra ;-) Jeg har mye ved men jeg bor i Oslo, lykke til med hybelen Lenke til kommentar
EC Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Okay, da er det vel på tide å stenge denne tråden ettersom Larsemann har fått tak over huet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg