Braka94 Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 hallo, noen som veit om hvordan man endrer tilbake tlf fra android til windows phone? hadde windows før og gjorde om, men nå har det blitt så mye tull med tlf så vil ha tilbake windows phone. Noen som kan hjelpe?!?! Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 hallo, noen som veit om hvordan man endrer tilbake tlf fra android til windows phone? hadde windows før og gjorde om, men nå har det blitt så mye tull med tlf så vil ha tilbake windows phone. Noen som kan hjelpe?!?! trenger mer utfyllende info, og har du prøvd å søke på google eller youtube? -frank Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Skudd i mørket her. Er det snakk om HTC HD2? Da ville jeg i såfall spurt i HD2 tråden. Uten å vite hvilken telefon det er snakk om, kan du ikke regne med å få veldig mye hjelp... Lenke til kommentar
Braka94 Skrevet 4. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2011 det er htc hd 2 ja:) Lenke til kommentar
tingo Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Det kunne være interessant å vite hvorfor du ønsker å bytte tilbake. - hvilken ROM bruker du? - hva er "mye tull" - hvilke konkrete problemer er det du har? Har selv en HD2 med Android på (en CM7-ROM), og selv om den ike er perfekt så kunne jeg ikke tenke meg å gå tilbake til WM6.5 igjen. Har kjørt dette i to måneder nå, og opplever få problemer. - to ganger har telefonen låst seg slik at jeg måtte ta ut batteriet (to ganger på to måneder er ikke mye, selv om det helst skulle vært null) - en gang ble telefonen treg, da måtte jeg reboote den - av og til blir fargene på skjermen helt rare, da er det også en reboot som hjelper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå