Softnor Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Hei, jeg er en helt vanlig gutt i 9. klasse som lurer på om hvordan jeg kan forbedre meg i fag, også hvordan jeg kan prestere det siste året. 1, Hvordan kan jeg få bedre karakterer? 2, Hvordan bør jeg øve/prestere det siste året på ungdomskolen? 3, Noen tips? Takk Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 1. ADHD-medisin, kaffe, nok søvn, ????, Kjemikalie X 2. Bra. 3. Les ovenfor. Lenke til kommentar
Pawned Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Hei, jeg er en helt vanlig gutt i 9. klasse som lurer på om hvordan jeg kan forbedre meg i fag, også hvordan jeg kan prestere det siste året. 1, Hvordan kan jeg få bedre karakterer? 2, Hvordan bør jeg øve/prestere det siste året på ungdomskolen? 3, Noen tips? Takk Hei der, jeg gikk akuratt ut av 10. i år, og jeg klarte å forbedre snittet mitt en hel karakter det sister året. Måten å få bedre karakterer i de forskjellige fagene kommer helt ann på fagene. For de fleste er det pugg, pugg pugg. Hvis du vil ha bedre svar en "pugg, pugg, pugg" kan du sende meg en PM der du skriver de fagene du har lyst til å forbedre Lenke til kommentar
Softnor Skrevet 4. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2011 Hei, jeg er en helt vanlig gutt i 9. klasse som lurer på om hvordan jeg kan forbedre meg i fag, også hvordan jeg kan prestere det siste året. 1, Hvordan kan jeg få bedre karakterer? 2, Hvordan bør jeg øve/prestere det siste året på ungdomskolen? 3, Noen tips? Takk Hei der, jeg gikk akuratt ut av 10. i år, og jeg klarte å forbedre snittet mitt en hel karakter det sister året. Måten å få bedre karakterer i de forskjellige fagene kommer helt ann på fagene. For de fleste er det pugg, pugg pugg. Hvis du vil ha bedre svar en "pugg, pugg, pugg" kan du sende meg en PM der du skriver de fagene du har lyst til å forbedre Helst matte og tysk det er dei to jeg sliter mest med Takk Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Det er ikke så veldig mange andre måter å bli god i matte på, enn å bare gjøre massevis av oppgaver. Om du er usikker på hvilke oppgaver som er gode, så spør du læreren din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå