Wild Berries Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Hei. Har 1-en maskin med Win XP, som jeg har endel filer jeg vil overføre til en Win7 maskin. Nettverkets navn er satt til Work på alle maskinene. Men av eller annen grunn "maser" Win 7 på Brukernavn og Passord. Alle mapper er delt, men ?. Alle er i samme gruppe, og alt går over kabel...LAN. Hva gjør jeg feil på Win 7 maskinen ?. Har forsøkt å google det, men jeg ble lite klokere. Fant mange program til overføring, men fikk det til før jeg måtte formatere Win7 maskinen. Takk for alle råd. MvH W_B Lenke til kommentar
Wild Berries Skrevet 8. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2011 Hei, er det noen som kjenner til dette problemet ?. Kan hente filer ifra Windows XP maskinen til Windows 7. Ikke noe proplem. Men styre alt ifra Windows 7, nytter ikke. Da får jeg beskjed om kontakt Adminstrator for passord.... Men alle maskinene er i Work. Alle deler samme ruter. Forsøk på "del med" på Windows 7 maskinen virker ikke, går rett til øverste tegn med hengelås. Forsøkt å herje rundt i avanserte innstillinger for nettverk. Sjekket microsoft sine sider, men ble ikke klokere.... Noen der ute ?. Takk MvH W_B Lenke til kommentar
nolongeravailable Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 (endret) -snip- Endret 26. april 2016 av coyote93 Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 (endret) Hvis du bare har merket av for Deling av mappe men ikke lagt til noen godkjente brukere så kan du få dette problemet. Legg til en bruker på Win 7 maskinen under Deling og legg den i tillegg til i seksjonen Sikkerhet og gi alle rettigheter til denne brukeren. Så mapper du opp den delte mappa på xp maskinen med denne brukerens navn og passord. Endret 8. juli 2011 av vidarkri Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå