tek73 Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 TerraTec Cinergy 600 TV Tv-kort m/radio PCI Pinnacle PCTV PCI med digital TV Retail Hercules SMART TV Stereo w/RC PCI Retail Hauppauge! WinTV PCI FM Tv-kort m/radio PCI Nicam Stereo Asus TV FM Card Tv-kort m/radio PCI m/fjernkontroll gjerne med en begrunnelse. Takker for alle svar Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Jeg har hørt mye fint om TerraTec Cinergy 600. Hadde en gammel versjon av Pinnacle PCTV pro før men solgte det. Så vidt jeg vet tror jeg Terratec-kortet overgår Pinnacle-kortet i kvalitet. Har ikke fulgt så mye med på TV-kort i det siste så det kan jo ha endret seg. Lenke til kommentar
DataChild Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Har hørt en del fine ord om TerraTec Cinergy 600 jeg og.. Har aldri prøvd det, så jeg kan desverre ikke prate av erfaring med det. Lenke til kommentar
black_knight Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Jeg har faktisk testet Terratec Cinergy 400 (samme som 600, men uten radio inn). Og jeg må jo si meg rimelig fornøyd med det, det fungerte dunder å capture rett til DivX i fullscreen (704x576) uten at lyd og bilde ble out of sync. På en rimelig kraftig maskin da såklart.. P4 2.8ghz.. Har derimot BARE problemer med AVI capturing med Radeon AIW kort, out of sync lyd/bilde etter et øyeblikk.. Og sånn har det vært siden lenge før de kom med catalyst driverene så de har tydeligvis ikke tenkt å gjøre noe med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå