NeEeO Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Film, Film ..Film !! Folka vil ha film !! :dribble: 2 Lenke til kommentar
LFL Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Nå venter jeg i spenning her altså.. Lenke til kommentar
TheRocky Skrevet 3. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2011 Er det noen mulighet for at du kan legge ut filmen i kveld? Nei, beklager for det, men skal se hva jeg får til imorgen. Har mye å gjøre, blant annet trening, jobb, venner og snart ferie. Behandlingen av videone tar litt tid, fordi jeg klarte å filme når jeg hadde fingrene over mikrofoen til iphonen min. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Er det noen mulighet for at du kan legge ut filmen i kveld? Nei, beklager for det, men skal se hva jeg får til imorgen. Har mye å gjøre, blant annet trening, jobb, venner og snart ferie. Behandlingen av videone tar litt tid, fordi jeg klarte å filme når jeg hadde fingrene over mikrofoen til iphonen min. Væærr så snilll.. 1 Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 legg ut filmen eller saksøker jeg deg for vold mot rullestol og mannen på rullestolen! 2 Lenke til kommentar
TheRocky Skrevet 3. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2011 (endret) Jeg kaler det for selvforsvar for utpressing og vold på en mindreåring spør u meg. Filmen legges ut imorgen om jeg får tid til det. Endret 3. juli 2011 av loliap Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Hva med å bare legge ut en uredigert versjon nå i kveld, og heller bruke litt tid på en redigert en i morgen. For min del er jeg mest interessert i å se den orginale og uredigerte 2 Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Jeg kaler det for selvforsvar for utpressing og vold på en mindreåring spør u meg. helt ærlig, mann..bare putt de.n på youtube..trenger ikke å redigeree Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 youtube or it dint hapend 4 Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 (endret) Jeg kaler det for selvforsvar for utpressing og vold på en mindreåring spør u meg. Filmen legges ut imorgen om jeg får tid til det. prove it, ved å laste opp videoen! Har mobilen i hånda med "112" på skjermen, er påvei til å trykke på ringeknappen. Hurry up! LAST OPP! ... Forresten, glemte jeg å si at jeg var den mannen på rullestolen? Endret 3. juli 2011 av CreativeFantasy Lenke til kommentar
TheRocky Skrevet 3. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2011 Morsom du er.......... Overraskedene at så mange vil se på filmen. Som sagt, videon legges ut imorgen om jeg har tid. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Jeg kaler det for selvforsvar for utpressing og vold på en mindreåring spør u meg. Filmen legges ut imorgen om jeg får tid til det. prove it, ved å laste opp videoen! Har mobilen i hånda med "112" på skjermen, er påvei til å trykke på ringeknappen. Hurry up! LAST OPP! ... Forresten, glemte jeg å si at jeg var den mannen på rullestolen? Du kødder? Lenke til kommentar
TheRocky Skrevet 3. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2011 Jeg kaler det for selvforsvar for utpressing og vold på en mindreåring spør u meg. Filmen legges ut imorgen om jeg får tid til det. prove it, ved å laste opp videoen! Har mobilen i hånda med "112" på skjermen, er påvei til å trykke på ringeknappen. Hurry up! LAST OPP! ... Forresten, glemte jeg å si at jeg var den mannen på rullestolen? Du kødder? Mannen på rullestollen kunne nesten ikke å snakke, men uansett om du var han. Så hadde du vel likt å bli sugd av mindreårige gutter? WTF, du er syk man. Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 (endret) Jeg kaler det for selvforsvar for utpressing og vold på en mindreåring spør u meg. Filmen legges ut imorgen om jeg får tid til det. prove it, ved å laste opp videoen! Har mobilen i hånda med "112" på skjermen, er påvei til å trykke på ringeknappen. Hurry up! LAST OPP! ... Forresten, glemte jeg å si at jeg var den mannen på rullestolen? Du kødder? Mannen på rullestollen kunne nesten ikke å snakke, men uansett om du var han. Så hadde du vel likt å bli sugd av mindreårige gutter? WTF, du er syk man. Jeg snakker ikke, jeg skriver Og nei, jeg liker ikke å bli sudt av mindreårige gutter. Har bare fått dårlig syn, og hadde ikke brillene på, så dermed så jeg deg mer som dette her edit: HVis du ser slik ut, så vil jeg bli sugd. Endret 3. juli 2011 av CreativeFantasy 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Lol. Dette må jeg se. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Jeg kaler det for selvforsvar for utpressing og vold på en mindreåring spør u meg. Filmen legges ut imorgen om jeg får tid til det. Hepp! Admin er også interessert til å se på saken, rent prinsipielt sett. Mvh Jarmo 6 Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 (endret) Prinsipielt sett my ass!! Endret 3. juli 2011 av Karina Hulesangerhule 2 Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Prinsipielt my ass!! hahahah! Blir ikke overrasket hvis denne brukeren ikke eksisterer i morgen:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg