Gå til innhold

Havnet i slåsskamp pga en pedofil, pervers gris som ville ha sex

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen mulighet for at du kan legge ut filmen i kveld?

Nei, beklager for det, men skal se hva jeg får til imorgen. Har mye å gjøre, blant annet trening, jobb, venner og snart ferie. Behandlingen av videone tar litt tid, fordi jeg klarte å filme når jeg hadde fingrene over mikrofoen til iphonen min.

Lenke til kommentar

Er det noen mulighet for at du kan legge ut filmen i kveld?

Nei, beklager for det, men skal se hva jeg får til imorgen. Har mye å gjøre, blant annet trening, jobb, venner og snart ferie. Behandlingen av videone tar litt tid, fordi jeg klarte å filme når jeg hadde fingrene over mikrofoen til iphonen min.

Væærr så snilll.. :dontgetit:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg kaler det for selvforsvar for utpressing og vold på en mindreåring spør u meg. Filmen legges ut imorgen om jeg får tid til det.

prove it, ved å laste opp videoen! Har mobilen i hånda med "112" på skjermen, er påvei til å trykke på ringeknappen. Hurry up! LAST OPP!

... Forresten, glemte jeg å si at jeg var den mannen på rullestolen? :mad:

Endret av CreativeFantasy
Lenke til kommentar

Jeg kaler det for selvforsvar for utpressing og vold på en mindreåring spør u meg. Filmen legges ut imorgen om jeg får tid til det.

prove it, ved å laste opp videoen! Har mobilen i hånda med "112" på skjermen, er påvei til å trykke på ringeknappen. Hurry up! LAST OPP!

Du kødder?

Lenke til kommentar

Du kødder?

Mannen på rullestollen kunne nesten ikke å snakke, men uansett om du var han. Så hadde du vel likt å bli sugd av mindreårige gutter? WTF, du er syk man.

Lenke til kommentar

Du kødder?

Mannen på rullestollen kunne nesten ikke å snakke, men uansett om du var han. Så hadde du vel likt å bli sugd av mindreårige gutter? WTF, du er syk man.

Jeg snakker ikke, jeg skriver ;) Og nei, jeg liker ikke å bli sudt av mindreårige gutter. Har bare fått dårlig syn, og hadde ikke brillene på, så dermed så jeg deg mer som dette her

megan20fox-320x490-1.jpg

edit: HVis du ser slik ut, så vil jeg bli sugd. :thumbup:

Endret av CreativeFantasy
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hepp!

Admin er også interessert til å se på saken, rent prinsipielt sett.

Mvh

Jarmo :)

• Liker 6
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...