Gå til innhold

Havnet i slåsskamp pga en pedofil, pervers gris som ville ha sex

Anbefalte innlegg

Heisann folkens (ps, veit ikke om jeg har skrevet på rett sted, men det får gå)

Idag ble jeg ferdig på jobb klokken 21:00, etter det gikk jeg til bussholderplassen til å ta bussen hjem. Bussholderplassen var midt i sentrum. Jeg måtte vente litt på bussen, ca 30 min. Jeg hørte på musikk, og alt var stille. Plutselig kommer det en mann i rullestol og ser på meg lenge, å da mener jeg lenge. I 10 minutter glaner han på meg, og lager rare grimaser til meg. Om du lurer på hva grimasene var, så var det seksuelle grimaser eller hva du kaller det for noe. Han puttet fingeren inn i kjeften sin inn og utt. Ei kvinne kommer og sitter rett ved siden av meg og tilbød meg for å bli sunget for. Jeg sa ja, og hun begynte å synge. Det var veldig hyggelig av henne, men jeg hørte på min egen type musikk og hadde ørepropper i øret mens hun sang om barn som blir vokset opp eller noe. I det øyeblikket så trudde jeg at jeg skulle havne i en tv show som gjør narr av andre imens fyren i rullestolen lagde grimaser til meg, stygge grimaser ;). Jeg ville gå bort til han å si hva som feila han, men det gjorde jeg ikke, jeg gikk og satt meg på ett annet sted. jeg satt meg noen meter unna fyren i rullestolen, når jeg så bak meg så lagde han grimaser som om han hadde kukk i kjeften. Jeg bestemte meg for å tulle litt med han og lagde noen grimaser tilbake. Av en eller annen grunn så begynte jeg å filme hendelsen og jeg har alt på mobilen. Mannen i rullestolen merka ikke det og han kom bort til meg med rullestolen og spurte om jeg var kåt, om jeg vil suge han og masse annet shit for penger som jeg ikke vil fokusere på å fortelle om, man kaster nesten opp av å høre på det. Jeg sa til han at han skulle oppføre seg, jeg ville ikke begynne å snakke dritt om han, mens det var mange rundt meg. Jeg bestemte meg å gå bort fra han, når jeg snudde meg så tok han hånden min hardt og det likte jeg ikke. Det endte med at jeg dyttet han og rullestolen hans og han datt nesten på bakken. Han var ca 60 år.Så kommer plutselig en annen gammel gubbe og begynner å løpe mot meg og sier at han i rullestollenn kan ikke gjøre noe mot meg fordi han er i en helvetes rullestol. Vel, her begynte slåsskampen, han løp mot meg og prøvde å slå meg, men det klarte han ikke. Jeg fikk tak i han og lå han på bakken og sa at jeg kom til å slippe han dersom om han ikke gjorde motstand. Jeg slapp han og gikk noen meter fra han og jeg klarte å ta lydopptak og videoopptak av alt. Jeg tok fram mobilen min og da begynte gubben å komme med unskyldninger som om han har familie og er en ærlig mann, og har barn og er gift og masse annet dritt. Jeg tviler sterk på at han er gift, fordi han hadde ikke ring på seg engang og trur ikke at kvinner ville heller gifte seg med han. Alle så på mens det skjedde, og folk kom bort til og sa bra gjort av det jeg gjorde.

Som jeg sa i innleget så har jeg videoopptak og lydopptak av hele hendelsen. Burde jeg politianmelde det eller legge det ut på nettet for å vise hvor mange pedofiler det er i verden som utpresser barn med å ha sex for penger osv?

Jeg ser at det er endel skrivefeil her, men jeg er sikker på at du skjønner hva jeg mener

Innsendt av 15 år gammel gutt ;)

mvh halmats

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det skjedde i buskerud, jeg legger videon ut på youtube. Må bare fikse på videon først pga for mye støy i bakgrunn, slik at man kan høre alt. Hahahaha, så på videon og fikk en god latter når han i rullestolen spurte om jeg var horny.

Endret av loliap
Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409

Hvorfor lagde du grimaser tilbake? Og hvorfor filmet du? Unnskyld meg, men det virker som om det er du som var drittsekken her...

Lenke til kommentar

Det skjedde i buskerud senter, jeg legger videon ut på youtube. Må bare fikse på videon først pga for mye støy i bakgrunn, slik at man kan høre alt. Hahahaha, så på videon og fikk en god latter når han i rullestolen spurte om jeg var horny.

Som borger i dette landet, og medlem av diskusjon.no, er du nødt til å legge ut slikt for å dokumentere tingenes tilstand og advare andre :D

Er det snakk om Buskerud storsenter ved Krokkstadelva/Hokksund?

• Liker 6
Lenke til kommentar

Okey, du får kalle meg det du vil. Jeg lagde grimaser tilbake pga at jeg trudde det var noe spøk, fordi dette kunne jeg ikke forestille meg med at jeg ble tilbød å bli synget for og han i rullestolen på et så kort tid som dette. Det visste seg at alt var ekte. Som sagt jeg filmet for å vise på hvor mange perverse griser det er i verden som utpresser mindreårige. Om du kaller meg for at jeg er drittsekken så begynner jeg å lure her. Dette er rettet til ditro

Endret av loliap
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det skjedde i buskerud senter, jeg legger videon ut på youtube. Må bare fikse på videon først pga for mye støy i bakgrunn, slik at man kan høre alt. Hahahaha, så på videon og fikk en god latter når han i rullestolen spurte om jeg var horny.

Som borger i dette landet, og medlem av diskusjon.no, er du nødt til å legge ut slikt for å dokumentere tingenes tilstand og advare andre :D

Drammens senter

Endret av loliap
Lenke til kommentar

Tja, det er jo ulovlig det han driver med, å legge ut filmen på internett vil også være ulovlig.

Du kan om du vil gå til politiet med filmen.

Mann..venter i spenning, ikke avbryt øyeblikket. Tror du uansett han hører på en bestemor? dere er for gamle for slikt, rett og slett :!:

Lenke til kommentar

Drammens senter

Nå er det ikke et kjøpesenter som heter Drammens senter, og ei ligger Buskerud storsenter i Drammen, men jeg regner med at stedet kommer nærmere frem på filmen. Personlig hadde jeg nok både lagt ut filmen på nett, men også sendt den til medier, spesielt lokalavisen i det stedet denne hendelsen skjedde. Å anmelde det til politiet hadde jeg nok ikke gjort, med mindre jeg selv hadde blitt skadet under hendelsen.

Jeg skulle likt å høre mer om selve slåsskampen. Hvordan klarer en gutt på 15 å legge en løpende 60-åring i bakken? :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...