HTCHD2-123 Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Hallo Jeg har nå installert Windows 7 på min ACER laptop. Og før så hadde jeg lagret masse passord på Mozilla Firefox. Hvordan kan jeg da få "overført" de passordet jeg hadde før jeg eller hvordan kan jeg finne de fra igjen? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Hvis du ikke tok noen backup av firefox instillinger etc. før du re-installerte pcen, er det lite som kan blir gjort dessverre. Lenke til kommentar
HTCHD2-123 Skrevet 3. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2011 Hvis du ikke tok noen backup av firefox instillinger etc. før du re-installerte pcen, er det lite som kan blir gjort dessverre. Det er jo en mappe som er kalt "Windows old" på min datamaskin, også er det en firefox mappe er det ingenting der som kan gjøre sånn at jeg kan få tilbake passordene mine? :/ Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Så du har oppgradert til win7 fra en tidligere windows versjon? Vil anbefale en clean install, men det er forsåvidt off topic. Når det gjelder dine passord osv. kan du prøve å kopiere dem fra profilen som ligger på windows old. Hvilke filer du trenger og hvor de ligger kan du lese deg fram til her http://support.mozilla.com/en-US/kb/Profiles Lenke til kommentar
HTCHD2-123 Skrevet 3. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2011 Så du har oppgradert til win7 fra en tidligere windows versjon? Vil anbefale en clean install, men det er forsåvidt off topic. Når det gjelder dine passord osv. kan du prøve å kopiere dem fra profilen som ligger på windows old. Hvilke filer du trenger og hvor de ligger kan du lese deg fram til her http://support.mozilla.com/en-US/kb/Profiles Takk! Skal prøve litt nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå