Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Stasjonsvogn med 4x4

Anbefalte innlegg

Heisann. Er i et lite dilemma her. Har solgt bilen min for noen uker siden, så er nå uten bil. Bilen jeg hadde var en VW Golf 1.9TDI. Denne ble for traus og kjedelig, så bestemte meg for å kjøpe noe annet. Skal dra henger med snøscooter til vinteren, så har bestemt meg for en bil med firhjulstrekk. Drømmebilen er en Toyota Celica GT4, men da jeg har begynt som lærling som rørlegger, vil jeg og ha en bil med stort bagasjerom. Slik at jeg kan frakte sveiseapparat, verktøy og div. fra jobb, dersom jeg trenger der. Har også tenkt på pick-up, men vil ha en bil med grei plass i baksetet slik at folk føler seg komfortabel i bilen min.

Har derfor landet på en stasjonsvogn med 4x4. Budsjettet mitt er fra 50-100 000,-. Vil helst ikke bruke noe mer enn 70 000,-, med mindre det blir nødvendig. Har sett en del på Audi A4 med 1,8l turbo motoren. Men da de modellene jeg har råd til er fra før 2001, har jeg egentlig sett litt bort fra denne. Har hørt mye rart om modellene som ble laget før 2001. Passat er og intressant, men ble litt skuffet da jeg så at de ikke var å få med 1,8T og firhjulstrekk.

Så derfor spør jeg dere; Hva ville dere kjøpt? Er bare å komme med forslag, og linke til annonser hvis dere tror jeg vil finne det intressant.

Takker på forhånd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det ser ikke ut som Rabb3rn har fått med seg hva TS vil betale for drømmebilen.

Du kan så vidt få deg en Octavia med 4x4 til under 100.000, ellers vil jeg si at TS forventer seg vel mye for lite penger. Kanskje en Subaru Legacy kan være noe å vurdere uten at jeg har særlig kunnskap om merket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...