Wazzoa Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Har lest fint lite bøker før, og vil gjerne lese litt mer, men har aldri hatt tid eller særlig lyst før nå. Er 18 år og har ikke lest så mye før, og leter etter bøker som kan være greie og starte med ( som passer til min alder selvfølgelig) På forhånd takk ! Lenke til kommentar
Wazzoa Skrevet 3. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2011 Er jo interessert i fantasy, men er egentlig åpen for alt ( Har lest Harry potter ) Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Stephen Kings Misery og Rose Madder. Lenke til kommentar
Wazzoa Skrevet 3. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2011 Fant den faktiskt litt vanskelig å lese :S trenger noe litt lettere bøker ( men som fremdeles er tilpasset min alder ) å starte med... Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Prøv Stephen King du. Leste mye av han allerede da jeg var 13. Lenke til kommentar
Wazzoa Skrevet 3. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2011 Skal prøve ! tusen takk.. Har du noen spesifikke bøker ? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Misery er en klassiker. Den er også blitt filmatisert, filmen er bra, men boka enda bedre! Rose Madder er også god og handler om en kvinne som prøver å rømme fra sin mishandlende mann som er politimann, men den er kanskje litt tyngre igjen, men veldig god. Leste den når jeg var 14. Ellers kan jeg også anbefale Game of Thrones, selv om jeg ikke har lest bøkene enda. Har sett første sesong av serien som nettopp er kommet, og det virker knall knall knall med fantasy i middelalder-setting. Lenke til kommentar
Wazzoa Skrevet 3. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2011 Tusen takk Skal prøve meg på Misery og Game of Thrones Lenke til kommentar
elper Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 (endret) Dune av Frank Herbert er jo en klassiker. Ikke fantasy akkurat da, heller scifi, men likevel verdig å nevne. EDIT; men holder med at King er en forfatter med mange gode bøker! Har ikke lest noe av han, men H.P Lovecraft kan kanskje være aktuelt også? Endret 3. juli 2011 av elper Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Anthem av Ayn Rand. Veldig bra, ganske kort og ganske lettlest. Lenke til kommentar
papirkutt Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Poison Study, magic study og fire study er en kort serie av Maria V. Snyder som er ganske bra om du liker harry potter, veldig lettlest. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå