Pute Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Hei! Jeg driver med en utholdenhetsidrett (langrenn) og satser alt på å bli en habil seniorløper. Jeg satser på å bli en god distanseløper og derfor er vekt essensielt. Jeg er 178 høy og veier rundt 68 kilo. Jeg synes jeg veier for mye i forhold til høyden. Ønsker å vere en lett løper. Jeg er derimot ikke ute etter å kvitte meg med muskler, men unødvendig fett. Jeg mener selv at jeg kanskje har 2-3 kilo fett å gå på faktisk. På vinteren, under konkurransesessongen, må de kiloene vekk. Spørsmålet er da; hvordan få en skrapa kropp uten å miste muskler? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 (endret) Du har etter all sannsynlighet da et høyt aktivitetsnivå så bare øk mengden proteiner i kosten og senk innholdet av karbohydrater moderat. edit: husk nå på styrketrening i tillegg. Northug trener ikke bare bena for å si det sånn... Endret 3. juli 2011 av Doofenschmitz Lenke til kommentar
Pute Skrevet 4. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2011 Ok, tenkte meg det. Men mengden mat? Skal den ned? Ja, selvfølgelig trener jeg styrke òg. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Mengden skal nødvendigvis ikke så mye ned, du kan kutte karboinntaket med 20% og tilsvarende øke proteininntaket med 10% den første uka å se hva som skjer. Om det ikke gir resultater fortsetter du å kutte 10% av karbs helt til du føler at du kommer noen vei... Lenke til kommentar
Pute Skrevet 4. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2011 Flotte greier. Skal prøves! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå