Gjest member-101642 Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 (endret) Folk liker å male et falskt bilde av seg selv. Hilsen en som IKKE anser seg selv som verken god på kjøkkenet, servicevennlig eller sosial. Endret 3. juli 2011 av member-101642 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 (endret) Det er forskjell på å være autentisk og fortelle om noe man brenner for, enn det å hemningsløst skryte av seg selv. Og hvordan merker man forskjellen på det? Vises jo lett på kroppspråket og hele karakteren! Jeg tror ikke på at man egentlig misliker folk som skryter fordi de faktisk skryter, man misliker dem fordi det de sier bare virker falskt. Eller bare for å imponere. Ordene som sies og høres står jo for under 10% av det som kommuniseres. Resten er kroppspråk, tonalitet, og alle slags former for non-verbal kommunikasjon. Det vises godt om personer ikke er autentiske. Endret 3. juli 2011 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Eg lagar mykje mat, synest det er sånn passe kjekt, men er på ingen måte god på kjøkkenet. Ja, eg kan koke ris, poter, steike kjøtt og lage noko som minnar om ein saus, men eg er på ingen måte noko god kokk. Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Jeg er helt sjef til å lage mat ja. ikke bedre enn meg! Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Blåbær, Carlgutt og undertegnede er vanvittig gode til å lage mat. Alt vi tar i blir til "gull", eller pai om du vil. Hear, Hear! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå