Mr.SS Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Heisann! Jeg er ute etter et raskt mobilt bredbånd der man ikke er bundet med 6gb nedlastningsgrense i måneden. Vet dere om noen bra abonnement som kan tilby dette? Takk for svar på forhånd Lenke til kommentar
Fillmore Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 (endret) Heisann! Jeg er ute etter et raskt mobilt bredbånd der man ikke er bundet med 6gb nedlastningsgrense i måneden. Vet dere om noen bra abonnement som kan tilby dette? Takk for svar på forhånd 4g i Trondheim, Bergen, Oslo og Stavanger. Da har du en grense på 30GB. Finnes ingen mobilt bredbånd uten maks nedlastingshastighet Endret 3. juli 2011 av Fillmore Lenke til kommentar
Ashley Young Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Nope, har hørt at det kan kommer til å komme mobile bredbånd med maks nedlasting, men nå finnes ikke ressursene for det. Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Netcom Mobile Bredbånd X-LargeFor deg som vil ha det aller raskeste Mobile Bredbåndet med 4G. - 30 GB inkludert per mnd - 80 Mbit/s hastighet - Månedspris 499,- Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 5. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2011 Sistnevnte der så interessant ut. Dog noe usikker om jeg har dekning (bor utenfor Hamar). Sendte en tweet til Netcom nå, så får jeg høre. Lenke til kommentar
hwl Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 På http://ny-dekning.netcom.no/CoverixWww/ finnes dekningskartet til netcom, 4G produktet finnes forløpig bare i de 2-3 største byene Lenke til kommentar
rolvs Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Ingen kan levere ubegresnet, men Telenor Mobilt Superbredbånd L har 20 GB grense pr. måned og det burde holde for mange. Koster 399 pr. mnd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå