Gå til innhold

Aero slutta å fungere

Anbefalte innlegg

Installerte Rift og oppdaterte windows via logmein og etter nokon restartar så fekk eg ikkje kontakt med datan. Sjekka og da hadde den hengt seg opp under oppstart (det skjer til tider). Tok manuell restart og da fungerte ikkje aero lenger. Har prøvd å ta system restore til sålangt tilbakes som den går, men det har ikkje hjelpt.

Framgangsmåtar for å få det til å fungere igjen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høyreklikk på skrivebordet, velg personalize nederst (jeg har engelsk windows, heter vel noe annet på norsk), velg så et hvilket som helst preinstallert skrivebordstema. Da skal aero virke, etterpå kan du igjen sette opp ditt eget custom tema, og lagre det til neste gang.

Lenke til kommentar

Viste seg å vere logmein som hadde instalert ein display driver, såg iallefall det når eg keik i device manager. Avinstallerte den, restarta og valgte ein theme så funka det igjen. Men den themen eg valgde var ikkje sånn som den eg hadde. Har samme themen på ein annan data så lagra den der og opna den på denne datan. Det fungerte, men startmenyen nede ser ut som i xp og det står windows classic under windows color på personaliseringa. Vel eg ein annan theme så ser det ut som aero igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...