Gå til innhold

Tips til ny Mini pc

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe ny mini pc, med lang batteritid min.10 timer. Har sett litt på Samsung n150,nc210 eller nf310. Asus har og noen ok modeller.

Pc en skal brukes på fly og reise for meg og barna til film. Ellers blir det bare litt internett surfing på ferie. Må ha lang batteritid pga lang flytid!

Trenger tips på hvilken pc som egner seg best til mitt formål.

mvh haugvalla

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vi reiser til Bangkok via Amsterdam, fly tur på ca 10 timer. Tenkte å kjøpe neste uke,men vi reiser 2 august.

Den Asus Eee pc1215B så jo ok ud, tar kansje kontakt med MPX og hører om leveringsdatoen vil overholdes. Så da har jeg den minst 1 uke før avreise :)

Endret av haugvalla
Lenke til kommentar

Jeg skal kjøpe ny mini pc, med lang batteritid min.10 timer. Har sett litt på Samsung n150,nc210 eller nf310. Asus har og noen ok modeller.

Pc en skal brukes på fly og reise for meg og barna til film. Ellers blir det bare litt internett surfing på ferie. Må ha lang batteritid pga lang flytid!

Trenger tips på hvilken pc som egner seg best til mitt formål.

hvis du bare skal surfe og se film ville jeg sterkt vurdert en ipad2. det er ingen netbooks som kommer i nærheten på batterilevetid om den skal brukes i "ett strekk". kjapp av og på er de også, perfekt for reise, men det er mindre lagringsplass og ikke noe windowsprogrammer...

Lenke til kommentar

støtter forslaget til Helgea... Surfing er det vel ikke noe mulighet for uannsett på flyet? Syns ikke det er så stor vits i å surfe med ipxd hvis det ikke er annet en å kjapt sjekke vær, nyheter og evt. spisesteder.

itunes vet jeg at har mange episoder av the simpsons og family gay(noe som faktisk er morsomt for far også :dribble: ) og filmer også.

Ellers så er vel en 11" sånn som ASUS Eee PC 1215B litt greiere på andre måter en ipad'n kan tilby. Er vel ikke noe bedre til film/tv-serier, men mye bedre med ordentlig tastatur og touchpad til surfing(min mening). Noe som sikkert blir brukt hyppigere av deg når dere kommer hjem igjen i forhold til ipad'n som blir litt "småbrukt" av alle i huset :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...